Ep1 : Knowing her

623 66 34
                                    

.
.
.

Kakinya bergerak masuk dengan muka bangga ..almaklumlah akhirnya dapat juga sekolah semula setelah 1 minggu meninggalkan sekolah untuk menjadi wakil memanah bagi Seoul Art Highschool..

Pandangan daripada para pelajar di biarkan sebab dia tahu, dia memang terkenal..antara pelajar paling hotsss di sekolah tersebut...

" Park Jimin!!!"

Tetiba namanya dipanggil..dan bahunya dirangkul oleh seseorang..

" so how?"

" Huhh?"

" keputusan?"

Jimin tersenyum penuh bangga lalu melepaskan bahunya dari rangkulan orang tersebut..

" well..Hoseok ahh you know me well right? "

Hoseok menayangkan wajah annoyingnya..cehh budak ni angkat bakul lah pulak..

" menang?"

" hahahaha tau pun..oh ya selama seminggu aku meninggalkan skolah ni, ada berita hangat tak?"

" ada...kau tau tak Minho tu kena dare dengan group winner.."

" so?"

" kau tau dare dia apa? Dia kena couple dengan Si Hyuna tau..selama sebulan"

" seriuslah...Hyuna tu bukannya kau tak kenal gedik yang teramat dan Minho tu kan cepat rimas..aku tak rasa dia dapat tahan.."

" kan? ..aku pun pikir macam tu.."

" so anything else..?"

Mereka berjalan sampailah tiba di kelas mereka yang berada di hujung blok..

" ouh ya Taehyung dia suka dengan sorang awek kelas kita.."

" huhh? Sape..? Yein? Younha?"

" ehh taklah..dia tu Jihyo.."

" Jihyo ? Nuguchi?"

" kau tak tahu?"

Jimin menggeleng...nama Jihyo pun dia tak pernah dengar..Hoseok menggaru rambutnya yang tak gatal tu ..seriuslah budak tu..

" err kau benar ke ni? "

" yelah..nama dia pun aku tak pernah dengar..kenal apa nya.."

" tak sangka yang kau ni kuno.."

" wehh mulut kau...insurance mana hahh!"

" well mulut aku bebas dari insurance kau tu.."

Hoseok terus duduk di tempat duduknya manakala Jimin duduk di sebelahnya Kwang soon atlet bola keranjang sekolah....

" Wehh kwang soo ya.." panggil Jimin.

" ape?"

" siapa Jihyo?"

" huh? Kau asal tanya pasal budak takda perasaan tu?"

" budak takda perasaan? Maksud kau?"

" Jihyolah.."

" ehhh.."

" kau tak tahu ke budak tu?"

" tak..tu yang aku tanya?"

" jap ea ..aku cari"

Kwang pun tengok sekeliling kelas untuk mencari budak yang bernama Jihyo..

" ehh dia belum sampai lagilah..nantilah aku bagitahu.."

" err ok.."

Jimin kembali berdiam diri..hmmm budak takda perasaan, kalau tengok aku dia cair tak ea? bisiknya dalam hati..nak tahu juga rupa dia..

PromiseWhere stories live. Discover now