.
.
." Hello Jihyo!!!"
Telefon dijauhkan daripada telingannya..Bersama kerutan dahi yang sememangnya sentiasa ada..
" erkkk kenapa kau call ni?"
" jom ...outing...Aku bosanlah"
" malas..."
" alorrhhhh Jihyo please...Kalini je , aku nak tebus kesalahan aku.."
Keluhan dilepaskan oleh Jihyo..
Kemudian dia menjawab.." hishhh ...yelah..."
" assaa..!! yesh..jumpa besok kat Kim's cafe.."
tut~tut~ tut~
Panggilan di tutup oleh Jihyo..
Lalu lampu bilik ditutup sebelum dia menikmati tidurnya yang panjang selama 12 jam....
.
.Jam tangan ditilik seketika sebelum dia merengus..
Kini sudah mencecah angka 11:30 pagi tapi kelibat dia yang ditunggu tunggu belum tiba..
Air yang sempat dibelinya tapi dihirup sebelum dia bangkit dari duduknya dan ingin pergi..
Namun langkahnya terhenti apabila suara seseorang menyapa gegendang telinganya..
" Jihyo aahhh...Sorry aku lambat , tadi JooHyuk oppa minat aku teman dia beli makanan.."
Lengan Jihyo dihayun perlahan..Dengan muka cute dia memandang kearah Jihyo yang hanya melemparkan wajah kosongnya..
" hahh kenapa nak jumpa ni Rose?" soal Jihyo..
" kau marahkan aku ya sebab pukul kau haritu..Aku minta maaf sangat sangat..aku dah cuba suruh Lisa cari target lain tapi dia taknak..dia nakkan kau juga..mianhe.."
" aku tak kesahlah pasal tu..Lagipun aku dah kena banyak.." ayat terakhir itu tidak diucapkan..
" habis tu kenapa kau nampak macam nak jauhkan dari je dari aku?" soal Rose dengan nada yang sedih..
" ishh mana adalah..Hahh kata nak outing..? outing apa?"
" heeeee...😁😁kita shopping kajja.."
Terus tangan Jihyo ditarik untuk keluar dari cafe dan bergerak masuk ke dalam pasaraya terbesar di kota itu..
iaitu...
Korean Parade..
.
.
." Jihyo ahh..gomawo sebab teman aku malam ni..Heeee dari pagi hingga ke malam.."
Rose tersenyum manis kearah Jihyo..Lengan gadis dingin itu dirangkul..
Biarpun gadis itu dingin terhadapnya tetapi tetap sahaja gadis itu melayan karenahnya..