10 tahun ditinggalkan ..🌹🌹
" aku pun nak jadi kuat hyung..But unfortunately I can't..walaupun sekali aku tak pernah lupakan dia..Mianhe hyung..."
Namun siapa tahu penantiannya selama 10 tahun mempertemukan dia dengan doppelganger Jeon Jihyo..
Not a coldhearted
Tetapi
A seduce girl and lovely...
" hai, saya Lee Jihyo..Nice to meet you Mr.Park..."
" she is way to different from Jeon Jihyo...but interesting at the same time.."
.
.
.Gila ini memang gila..
Bila Jimin started to like her because he can feel the strong aura..From her...
" hyung, aku pasti dia memang Jeon Jihyo yang hilang selama 10 tahun dahulu..."
" kau pasti ke chim? are you sure?"
" ya..."
.
.
.Tapi Taehyung datang untuk seduce gadis itu ...Jimin takkan biarkan semua ini terjadi...Sebab dia takkan lepaskan gadis itu lepas ni...
He will keep her forever...
" aku dah lama menunggu dia hyung, and kalini aku takkan lepaskan dia dan aku nak dia jadi milik aku...suga hyung..."
" jimin......"
Different..yup Suga merasakan kelainan di dirinya Jimin..
Maksudnya Jimin memang serius dalam ni..
.
.
.Bila dua lelaki berebutkan wanita yang sama maka friendship yang dijaga selama ini semakin lama semakin renggang..
" kau ...Dari dulu lagi kau cuba nak rampas Jihyo kan dari aku!!! kalini aku takkan biarkan!!"
" huhh...Kau yang pengecut..Tak pernah pikir pun nak ngorat dia kan..?"
" masa tu aku malu tapi bukan lagi sekarang Park Jimin...Aku skarang dah jadi Taehyung yang baharu..dan aku pasti ...........Aku akan ambil dia dari kau lepasni..."
" mimpilah..!!!"
" yahh!!! sudah korang dua!!!!"
Namjoon menggeleng..Melihat kedua orang sahabatnya tak henti-henti bergaduh..Hanya disebabkan seorang wanita asing yang tetiba muncul tanpa diketahui...
Memang membuatkan dia pening kepala...
.
.
." cik Jihyo...I think aku perlu jadikan kau milik aku..Barulah Si Jimin sialan itu takkan ambil kau dari aku..kan?"
Tangannya memegang sebelah pisau..Sambil memandang Jihyo dihadapannya..
" a..apa...awak merepek ni Kim Taehyung sshi?"
" aku tak merepek..Aku takkan pernah lepaskan kau buat kalini...wait for it baby..."
Perlahan-lahan dia datang mendekat..Kaki Jihyo disentuh penuh dengan nafsu...
Tangan dan tubuh yang diikat teramatkan menyeksakan bagi Jihyo..Sangat....
" Park Jimin, help me..."
Are you ready guys 😆😆😆
Mungkin lepas ni hbar sebab dorang akan bekerja dan menjadi mature..So harap korang bersabar ya ...😘😘😘
Terima kasih sebab dah vote dan komen Season 1 untuk PROMISE..😍😍