.
.
.Jihyo mengigit perlahan bawah bibirnya..dia memandang Jimin yang dirotan dengan pandangan bersalah..
" kenapa dia bantu aku sangat eak..?"
Buku Sejarah miliknya Jimin digenggam kemas..Risau sekiranya dia akan merosakkan buku orang lain..
"ermm thank you..Park Jimin..."
.
.
.Jimin hanya mampu tersenggih..belakang tengkuknya diusap lembut.
Kelibat Jihyo dihadapannya membuatkan dia tersenyum nipis..
" kenapa kau tipu?"
Soal Jihyo dalam nada datar..Dipandang wajah Jimin tajam sambil tubuhnya dipeluk..
" ermm aku cuma nak bersama dengan kau..Hihihihi tapi nampaknya kau macam takut sangat kena denda jadi saya bagi lah.."
Jihyo mengeluh halus sebelum buku sejarah yang berada di tangannya dipulangkan kearah pemilik asal..
" kau tau kan lepas ni detention sampai pukul 5 petang? kau tak kesah?" soal Jihyo..
" auchhh cinta hati aku risau. Tak, aku tak kesah pun.." jawab Jimin bersama senggihannya..
Jihyo menjeling tajam kearah Jimin..jam tangan dilihat sekilas..
" kajja makan..harini aku belanja.."
" eo jinjja!!!"
" kau nak aku tarik balik..?..Harini je..."
" assa..kejap eak aku nak kemas barang ni dulu.."
" hurmm"
Tanpa memperdulikan Jimin, Jihyo terus pergi ke kantin untuk makan memandang kan masa untuk rehat sudah pun kedengaran..
" huhuhu lucky me sebab dapat luangkan sedikit masa dengan Jihyo...mansae!!"
.
.
.Krik!krik!krik..
Jimin memandang tajam kearah Jihyo..kata nak makan tapi asal dia sorang je yang makan tapi bukan Jihyo..
Jihyo yang berada dihadapannya yang sedang mendengar lagu dijeling tajam..
" haishh ingat boleh candle light dinner tadi..Dia ni kan punah harapan.." bebel Jmin dalam diam..
" kenapa tak makan? habis waktu rehat ni melepas kau.."
Kelopak mata sebelah kanan di buka dan memandang Jimin pelik..Pahal namja pervert ni pandang dia lain macam..
Dahtu makanan kat meja juga tidak disentuh..Ada lalat ka?
" waeyo???" soalnya malas..
" kau ni..Kata nak makan.." dengan muka cemberut Jimin menjawab soalan Jihyo..