.
.
." Jihyo.."
Jimin datang menegur Jihyo di perpustakaan..Woahh rajin ya gadis coldhearted ni..
Sedangkan dia sebaliknya pulak..melihat gadis itu tidak memberi riaksi kearahnya..Jimin mula menganggu gadis itu dengan menarik rambut gadis itu sedikit..
ya untuk attention..
Cehh attention seeker betullah kau ni Jeman..😒😒" ape?"
Akhirnya Jihyo bersuara setelah penat menahan diri daripada gangguan Jimin..Perghh aku benci budak nih...
" hehehe ahad ni kan...Aku ada pertandingan tau, jadi ....."
Jimin tersenggih-senggih..Apa kata dia cuba nasib mana tau gadis ini nak ikut ke?
" jadi?"
" nak jadi penyokong kami tak?"
" malas.."
Wajah Jimin berubah cemberut..alorhhh dia ni ....
" Jihyo ahhh..pleaseeeeeee..Tanpa kau , aku rasa sunyi tau tak..Takda semangat..Kau nak ke kumpulan kami kalah sebab pemain terhebat dia ni tidak bersemangat..."
Jihyo menjulingkan matanya..Cehhh ayat kau..Tak boleh panjang lagi ke?
" selama ni okay je kau main tanpa aku.." balas Jihyo dengan suara yang datar..
Jimin mengeluh..Susah betullah nak pujuk..nak bagi emas takda duit ..nak rasuah ea jauh dari jalan cerita lak..kang masuk penjara..
" tu lain Jihyo..Skarang ni kau penyelamat aku..I need you girl...."
Dengan gaya yang lemah dia memujuk..Lengan gadis itu digoyang-goyang dan melontarkan wajah kasihan..
" ishhh jangan kacau aku lah budak.."
Tangan Jimin ditepis..Gedik sungguh dia ni..geram je rasa ..
" jihyoooooooo ahhhh..kalau kau tak ikut aku bukak baju depan kau skarang.."
Jihyo mengerutkan dahi..Benda apa yang budak ni merepek..Dia kemudian menoleh memandang Jimin dan berakhir dengan wajah yang extremly merah..
" yahhhh gila..butangkan baliklah baju kau pabo...cikgu tengok nanti macam mana?"
" aku takkan buat kalau kau tak nak ikut sokong aku..."
Dengan selambanya Jimin membuka baju kemeja sekolahnya dihadapan Jihyo..Mujur saja mereka berada di bahagian dalam perpustakaan jadi jauh dari pandangan orang dan cikgu..
Tapi mana tau kan cikgu tetiba datang meronda..
" ishhh dia ni ....Tak malu ke hah? haishhhh..."
Jihyo mula memandang Jimin..Tak kesahlah matanya dekat mana asalkan dia cepat buat anak Park ni pakai baju balik..Gila..
Buku kimia setebal 3000 muka surat di ketuk pada kepala Jimin..Geram wehhh ngan budak tak cukup ketinggian ni..
" pakai balik kau gila..."
" auww auchhh Jihyo ahh..Benjol kepala aku nanti auwww...appo!!"
Jimin merintih kesakitan..tangan gadis itu dipegang supaya berhenti daripada memukulnya ..
" aduhhh Jihyo...Aku buat ni supaya kau sokong aku..aauwww lagi pun kau bertuah tau tengok body aku yang mantop ni auww appo.!..Kau adalah gadis pertama yang tengok..Huhhh.."
Dengan bangganya Jimin bersuara..Jihyo mengeluh..nak tak nak dia kena..
" haihhhh yelah...tengok kalau aku free hari tu..."