.
.
.Jihyo yang berpakaian casual berjalan tenang ke arah tempat dimana dia akan menjalankan assignment nya semula bersama Jimin..
Haihhh again jumpa budak tu lagi and kalini dia bawa kawan dia pulak..
Pikir dia ape? Extrovert sangat ke?jadi untuk kurangkan kejanggalan nanti dia sempat menyediakan gimbap dan sandwich untuk mereka..
" Jihyo !!! Sini!!!"
Terlihatlah tangan Jimin yang melambai-lambai kearahnya..mujur saja tidak ramai yang datang untuk beriadah..dia berjalan kearah mereka..dan Jihyo perasan di sisi lelaki itu terdapat seorang lelaki yang mungkin dia pernah nampak sebelum ni..
Kau dah kenal Hyo.. 😒
" hai Jihyo..." sapa Jimin..
Jihyo hanya mengangguk lalu mengambil tempat duduk berhadapan dengan mereka..
" so boleh kita mulakan?" soal Jihyo..
" ehhh kejap.."
" kenapa pulak ni?" Jihyo merengus..dia memandang rakan di sebelah Jimin yang asyik tertunduk..
Guess what dia dah buat orang takut akan dia ..again..
" aku nak perkenalkan ni Taehyung.."
" ouh..okay.." jawab Jihyo ..malas nak ambil tahu sebenarnya..dia nak mulakan aktivitinya skarang and nak pulang rumah ..
" aishhh Jihyo janganlah kasar sangat..kecik hati dia nanti.." bisik Jimin..
" ahh biarlah.." jawab Jihyo tak puas hati..
" please Jihyo.."
" aishhh yelah..."
Jihyo memandang Taehyung yang dari tadi tertunduk dah kenapa dari tadi tunduk..takut sangat ke kat aku..detik hati Jihyo..
"..aku Jihyo..aku rasa, aku pernah nampak muka kau.." Jihyo memperkenalkan dirinya..tangan dihulurkan pada Taehyung..
Taehyung dengan perlahan mengangkat mukanya..membulat mata Jihyo bila melihat muka Taehyung yang merah padam..makk aii dia sakit ke apa ni..
"er...a...a..a..a..a..ku...Ta..tae...hy..hyu..ng...." terketar-ketar tangan Taehyung menyambut huluran Jihyo..Takut wehh..tadi bukan main excited skali berdepan ni takut bhaiii..Jimin yang disebelah nak meletus tawanya..aishh Taehyung ni kan..ade je..
" kau dah kenapa?" soal Jihyo..as always kasar..
Pegangan tangan tadi dilepaskan..
Taehyung terus mengelap peluh di dahinya.." er...a..a..aku ..okay.." jawabnya..
Jihyo hanya mempu menggeleng..dipandang Jimin minta untuk teruskan kerja mereka..
" err Tae..kau boleh kan tunggu kitorang siapkan kerja ni.." soal Jimin
" bo..boleh.."
" okay good.."
Sepanjang sesi penyiapan assignment itu, Taehyung hanya berdiam diri dan mencuri pandang Jihyo yang berada di depan..hihi cantik..
Setelah 2 jam menyiapkan tiga helai muka surat di laptop mereka akhirnya berhenti..
" aku ada siapkan gimbap ngan sandwich..ko..korang nak?" soal Jihyo ragu-ragu..takut bahawa diorang tak sudi makan makanan yang dibuatnya..
Tapi mereka dengan excited menginginkannya..terutama skali Jimin..membuatkan dia tersenyum tipis dalam diam..
" naklah..." Jimin terus mengambil gimbap dan sandwich skali gus daripada bekas makanan yang dibawa Jihyo lalu disumbat kedalam mulutnya..automatik matanya tertutup rapat menghayati makanan yang masuk ke dalam mulutnya...