Ep 36 : Beach

205 35 7
                                    














" seriously Mr.Park.."

" why..?"

Jihyo terkedu ..melihat pemandangan yang begitu indah dihadapannya membuatkan dia tenang..

Tak sia-sia 4 jam diluangkan dikereta
dan akhirnya menemui keindahan alam seperti ini.

" do you like it.."

Jimin yang tadinya lambat kerana mengunci kenderaannya terus bergerak mendekati Jihyo yang berdiri tegak di kawasan tepi pantai..

" I love it" sahut Jihyo..

Pandangannya masih melekat pada sunset yang begitu cantik di hadapannya..

" baguslah kalau awak menyukainya.."

Handphone dikeluarkan dan dia mengambil gambar gadis itu secara senyap-senyap..

" Thank you Jimin...."

Senyuman manis dilontarkan pada Jimin..sungguh inilah kali pertamanya melihat pemandangan indah seperti ini...

" my pleasure....How do you feel right now?"

" so peaceful... Thank you so much..you've heal my heart Jimin..."

Terus tubuh Jimin dipeluk erat..bagaikan dia begitu suka akan segalanya..haba yang dikeluarkan daripada tubuh lelaki itu sememangnya sangat selesa..

Manakala Jimin, dia terkejut namun lama kelamaan dia mula merangkulkan lengannya di pinggang Jihyo yang ramping itu..

Jauh disudut hatinya berbisik..pelukan ini sepertinya dia pernah rasai dan dia amat merinduinya..

" adakah awak Jeon Jihyo gadis coldhearted yang pernah mewarnai hidup saya.."

" ermmm sorry Jimin..saya cuma excited sangat..this is the greatest scenery that I've seen it before... Thank you so much..."

Pelukan dilepaskan oleh Jihyo bila tersedar kelakuannya tadi..

" takpa..awak boleh luahkan apa sahaja pada saya ..panggillah saya dan saya sentiasa ada masa untuk awak.." kata-kata yang jujur daripada Jimin membuatkan Jihyo tertunduk untuk menyimpan air matanya..

Disebabkan terharu..belum pernah dia diperlakukan seperti itu..dia teramat menyukainya..

" can...can...I..."

Terketar-ketar suaranya keluar disebabkan takut kalau kena reject ..tak ke malu..

" yes..bagitahu je Jihyo..jangan risau.."

" can..can I have a hug?"

Pinta gadis itu dengan mata yang berair..tanpa menjawab permintaan gadis itu dengan spontan Jimin menarik lengan Jihyo supaya mendekatinya dan dipeluk erat..

Terdetik hatinya untuk mencium ubun-ubun gadis itu tapi ditahan takut dia makin mencintai Jihyo yang dipercayainya bahawa Jeon Jihyo , cinta pertamanya..

.
.
.

" mianhe Jihyo..kita terpaksa.."

" its okay Jimin..saya okay je.."

" betul ni..?"

" iyeeee..."

" kajja.."

Lengan Jihyo ditarik memasuki lif sebuah Hotel Hansung yang berdekatan dengan pantai..

PromiseWhere stories live. Discover now