.
.
.Jihyo yang baharu sahaja pulang dari Syarikat SportChim terus bergegas ke kediaman rumahnya..
High heels yang dipakainya dibuka lalu berlari terus masuk ke dalam rumah..
Baru 10 minit yang lalu , dia mendapat panggilan daripada pembantu rumahnya bahawa heolmoninya sedang mencari dia....
" nanny"
" ouhh Jihyo..mari sini , nanny nak tanya kamu sesuatu..."
Jihyo dengan muka pasrahnya duduk berhadapan dengan nannynya..
" Hyun Bin kata kamu layan dia kasar..? "
Pandangan dilarikan daripada bertemu dengan wajah nanny..di dalam hati sudah pun sumpah seranah geram pada Hyun Bin..
" Jihyo pleaselah Hyun Bin tu layan kamu baik tau kenapa nak berkasar dengan dia..nanny mohon kamu berlembutlah pada dia..Hyun Bin tu tunang kamu..."
Jihyo mengeluh..tubuhnya berpeluk lalu kakinya disilangkan..
" haihh nanny ..Hyo bukannya apa Hyo menyampah tengok perangai gedik dia tu.."
" tu kelemahan dia..Hyo pun ada kelemahan kan..Hyun Bin boleh je terima.."
" haishhh nanny..."
" besok Hyun Bin akan hantar kamu ke tempat kerja.."
Jihyo terus berdiri..untuk menghantarkan dia ke kerja memang dia tak suka..sekereta dengan lelaki gedik itu membuatkan dia geli geliman dan menyampah..
" not that nanny..! Nanny pun tahukan yang Hyo tak suka kalau ada Hyun Bin di sisi Hyo.."
" kamu jangan nak bantah..besok pukul 8 pagi bersiap Hyun Bin akan ambil kamu.."
" hishhhh!!!!"
Terus dia berjalan meninggalkan bilik pejabat nannynya..geram itu satu sebab sentiasa dipaksa..marah pun satu sebab sentiasa dieratkan dengan Hyun Bin..
.
.
.Jimin setelah berjumpa gadis yang berumur 27 tahun lebih banyak mengelamum daripada sebelum ini.
Gadis itu sungguh pandai menggodanya..
" haihhhh dia berbeza tapi kenapa aku rasa dia adalah Jeon Jihyo..siapa sebenarnya dia ni.?"
Tok!Tok!
Pintu diketuk kemudian nampaklah wajah Taehyung yang penuh berserabai menghiasi wajahnya..
Ni pasti dia baru saja dilayan mana-mana pelacur diluar sana..bibir lelaki itu juga comot..huhh dia tak percaya bagaiman lelaki itu tidak malu dengan imagenya ..
Oh ya Kim Taehyung juga apa kurangnya..The hottest..dia juga berubah bila Jihyo pergi..perangai playboynya semakin melarat malah dia juga berani meniduri gadis-gadis diluar sana..
" kau nak apa?"
" amboi hyung marah nampak.."
" straight to the point ,please?"
" kajja ikut aku jom pergi club..hyung nampak macam berserabut je.." ajak Taehyung..
" kau nak ajak aku layan pelacur tu semua? Please Kim Taehyung not my type.." marah Jimin..
Datang-datang terus diajak pergi club..What!!seriously...
" Alahhh ..bukannya aku nak kau layan pelacur tu semua..aku just nak kau have fun je..minum-minum ke..kan?"
Jimin mengeluh..
Tak salahkan? Dia kemudian memandang jam tangan rolexnya lalu memandang semula kearah Taehyung dihadapan.." okay...but only 30 minutes.."