.
.
." saya jahat kan Jihyo.."
Jimin menggenggam erat tangannya dan matanya menunduk..
Serius dia menyesal...
Dia menyesal...
20 minit yang lalu dia ditenangkan oleh Jihyo di dalam ruang pejabatnya yang berada di tingkat atas ..
Dia juga sempat menceritakan kisah yang berlaku antara dia dengan Taehyung dan juga Jeon Jihyo..tidak lupa juga kemusykilannya terhadap Lee Jihyo yang dianggap Jeon Jihyo..
" Jimin..."
Jihyo seperti hilang kata-kata..Dia tercenggang..
Selalunya sikap lelaki itu tidak selemah ini..Selalu lelaki ini sentiasa tersenyum dan selalu bermain kata dengannya..
Tetapi tidak kalini..
Apabila dia melihat Park Jimin, menangis teresak-esak di hadapannya sekarang..
" a..a..aku memang jahat..Dari dulu lagi aku jahat...aku selfish...hiks..hikss..." marah Jimin terhadap dirinya sendiri..
" Jimin ahhh.."
Tangan Jihyo yang berada elok dipahanya ditepis lembut lalu dia bangkit dari duduknya..
" sa..saya..jahat...Jadi saya patut pergi..."
Ingin sahaja langkah pertama diambil , pergerakkannya terhenti apabila Jihyo memeluk tubuhnya erat dari belakang..
" saya tak tahu nak cakap apa lagi Jimin..sedangkan saya juga tak percaya bahawa awak cintakan saya..jika benar saya adalah Jeon Jihyo? boleh awak buktikan?"
Jimin terdiam..tubuhnya dipusingkan menghadap dia , Lee Jihyo..
Senyuman nipis tetapi perit dilontarkan kepada Jihyo..
" mi...mianhe..s..saya takda bukti..."
Tangan Jihyo yang melilit pinggangnya dilepas sebelum pergi meninggalkan gadis itu keseorangan di dalam pejabatnya..
Jihyo hanya terdiam dan memandang pemergian Jimin yang semakin lama semakin pergi..
Kenapa hatinya sakit bila melihat dia sedih..?
Kenapa dia tak ingat apa-apa?
Jika dia adalah Jeon Jihyo? kenapa dia tak ingat semua peristiwa itu?
siapa Park Jimin di dalam hidupnya?
dan
siapa pulak Kim Taehyung?
Otaknya dipaksa untuk berpikir namun semakin lama dia cuba mengingat semula semakin sakit rasa yang ditanggung..
Tubuhnya kian memberat..Peningnya semakin melarat..
Sakitkah dia?
.
.
." PARK JIMIN!!!! berani aku tunjuk muka kau kat sini!!!!!"
Marah Taehyung..Kemarahannya semakin bertambah apabila melibat figura Jimin berdiri di pintu masuk..
" hishhh Tae..ini pun rumah dia lah.."
Jin mula mendekati Taehyung dan menenangkan Taehyung yang sedang berdiri..
" maafkan aku Tae..Jangan ambil peduli pasal kata-kata aku tadi..Aku benarkan kau ambil dia.."
Ucap Jimin dengan lemah..Kakinya dibawa untuk ke tingkat atas dimana biliknya berada..
Taehyung tersenyum sinis..Tangan Jin dan Nmjoon yang di bahunya ditepis..