😍😍
.
.
.setibanya mereka di tempat perkhemahan..Semua murid diarah untuk memasuki khemah masing-masing disebabkan mereka tiba sudahpun jam 2 pagi..
" jihyo ah.."
Jihyo yang baharu sahaja bangun dari tidurnya terkejut melihat wajah Jimin yang begitu dekat di wajahnya .
"What the...."
Terus ditolak muka Jimin yang tersenggih-senggih..Gila ke ape?
" kajja kita keluar semua orang dah keluar tau.."
Beg pakaian milik Jihyo yang berada diatas mereka diambil Jimin lalu diserahkan pada Jihyo..
Jihyo terus mengambil begnya daripada pegangan Jimin dan terus pergi tanpa mengucapkan terima kasih..
" ermm welcome.."jawab Jimin yang keseorangan di dalam bus ..
Lalu dia ketawa kecil..dia baru ingat bahawa gadis itu memang coldherated jadi ya tidak dinafikan..
.
.
." hahh tu pun kau Jimin..Asal lambat sangat turun dari bus huhh?"
Hoseok datang menegur Jimin..Jimin yang baharu sahaja memasuki khemah yang dikhaskan untuk bangtan terkejut..
" takde papelah..Aku kejutkan Jihyo je tadi.."
" ouhh" Hoseok mengangguk faham..
Nampaknya Jimin sudah mula menunjukkan minatnya terhadap Jihyo..Agak berita baik ke buruk?
Bagi Jimin dan Taehyung......
.
.
.Jihyo terdiam melihat ruangan khemahnya yang akan dikongsi dengan orang lain..
Dan semestinya itu wanita..Kelihatan seorang gadis yang berambut panjang tetapi sedang duduk mengemas bajunya ..
" ermm Jihyo sunbae..ermm tu tilam awak.."
Tangannya dihalakan kearah tilam yang single itu dan bertentangan dengan katil gadis berambut panjang itu..
Tanpa mengucapkan terima kasih , terus sahaja Jihyo berjalan kearah katilnya dan duduk memandang sekeliling khemah..cukup besar dan boleh memuatkan 4 atau 3 orang..
Diruangan ini terdapat satu katil lebih dan membuatkan Jihyo tertanya-tanya siapa yang akan menghuni katil itu..
" ermm sunbae nak mandi dulu ke atau saya dulu?"
Dengan takut takut gadis itu menyoal Jihyo..Well siapa je tak kenal Jihyo , gadis yang terkenal dengan perangai dingin dan tidak buka mulut..
" kau dulu.." jawab Jihyo..
Dirinya disebukkan dengan mengemas bajunya dan mengambil selimut dan tuala..
Gadis yang menegur Jihyo tadi dengan cepat berlalu keluar dari khemah untuk ke bilik mandi yang berada tidak jauh dari kawasan perkhemahan..
Nasib ada lampu kalau tak fuhhh menakutkan...
setelah gadis itu selesai, Jihyo pun pergi untuk membersihkan dirinya sekejap sebelum kembali ke khemah..
Namun dalam perjalanannya ingin balik semula ke khemah dia terlihat Jimin sedang dalam perjalan juga ke bilik mandi lelaki..
Mereka bertembung..Masing masing pandang antara satu sama lain..Jimin melontarkan senyuman lebar manakala Jihyo pandang dengan pandangannya yang kosong dan terus berjalan melimpasi Jimin..
" haihh sombong betullah dia tu..."
Jimin menggeleng dan ketawa kecil...
Berapa kali kau nak ketawa huhh Jeman 😑ketawa jelah kuat kuat ..