.
.
.
.Setiap detik jam menarik minat Jimin..jam 9 pagi merupakan jamnya dimana dia akan berjumpa dengan Lee Jihyo..
Dia tak mahu meletakkan harapan tinggi bahawa itu adalah Jeon Jihyo yang dikenalinya..
Malahan gadis yang bernama Lee Jihyo tu juga mempunyai seorang tunang..kacak lagi tu.....
Tok!Tok!
Kepala Boo Seungkwan terjenggul di pintu pejabatnya..
" Bos...CEO dari Ace Holdings sudah pun tiba.."
" baiklah benarkan dia masuk.."
Semakin berdetak hebat jantung Jimin bila dia terdengar bunyi high heels yang bersentuhan dengan lantai pejabatnya yang kaya..
Pintu dibuka dan apa yang diharapnya memang betul berjalan mendekatinya..
" errr Mr .Park?"
Jimin yang terpegun akan gadis di hadapannya dengan cepat kembali semula ke reality..adakah ini mimpi?
Tangan putih mulus milik gadis itu dipandang sebelum menyambut huluran itu bersama senyuman nipis..
Dia perlu professional demi syarikatnya jadi buat masa ni dia kena tahu untuk membahagikan masa dimana dia perlu mengabaikan masalah peribadi ..
" why?" Jimin berbicara perlahan tanpa sedar wanita
itu mendengarnya.." sorry?"
" ahhh sorry..saya mengelamun sekejap tadi.."
Jimin bertukar menjadi cemas dan kalut-kalut bila di tegur..
Namun dia terpaku apabila melihat wanita itu ketawa kecil.." sorry Mrs Lee.." pintanya..
" ahh its okay..biasalah kitakan manusia..so its normal to daydreaming.."
Dengan suara yang lunak dia berbicara..dan perkara tersebut membuatkan Jimin menelan air liur..
Sejujurnya aura kelakiannya tercabar bila melihat wanita itu dengan bibir yang merah semerah delima , mata yang menggoda, rambut yang ikal mayang begitu juga dengan cara pemakaiannya yang menarik perhatian mana-mana lelaki yang melihatnya..
Sungguh perfect...
" same face but different personality..." bisiknya di dalam hati..
.
.
." baiklah Mr.Park saya harap apa yang kita lakukan ini berjaya dan kita dapat keuntungan seperti yang dijanjikan.."
Dia berdiri lalu menghulurkan tangannya untuk membuat tanda muktamat untuk segala keputusan yang dibuatnya bersama Park Jimin..
Jimin juga turut berdiri lalu menyambut huluran tersebut..
" good to meet you Mrs Lee.." katanya dengan senyuman..