.
.
.
.Pagi akhirnya menjelma..Jimin mengeliat kecil..Aduh sakit tulang sebab tidur dekat akar pokok..
Tapi dia tersedar bahawa sepertinya dia dilitupi dengan baju..
Baju!!!!
" eo ni baju Jihyo? eo!!!!! Aku rogol Jihyo ke!!!!!..eo "
Dengan terus dia berdiri tegak dan mencari kelibat Jihyo..tempat beradunya Jihyo malam tadi juga dicari ...
Baju hoodienya yang dipakai Jihyo digenggam kemas..
" eo mana Jihyo ni..Janganlah pergi aku janji akan bertanggungjawab.."
" Jimin?"
Apabila dia terdengar namanya dipanggil dengan kadar segera dia memusingkan tubuhnya kearah orang yang memanggilnya..
" Jihyo? Jihyo!!!!"
Terus tubuh Jihyo didakap erat dan digoyang-goyang..Risau woii..Opkoslah...
" Jihyo ahhh janganlah marah..Aku tak berniat pun nak sentuh kau..Tapi kau jangan risau aku akan bertanggungjawab dekat baby kita nanti...."
Dengan bersungguh-sungguh Jimin mengatakan ayatnya sambil matanya tertutup..Lega sebab Jihyo tidak melarikan dirinya..
" apa kau merepek ni huhhh pervert?"
Pelukan dilepaskan oleh Jihyo..Dia memandang Jimin pelik..Dah kenapa mamat ni pelik semacam je..
Ke dia kena sampuk tak....
" yahhhh!!! kau dah kenapa!!"
Terjerit Jihyo bila Jimin kembali memeluknya erat...
" aku takkan lepaskan kau..Aku minta maaf Jihyo ahhhh...."
" haishhh lepaslah ..Aku rimas...ishhhhh"
Pak!
Pak!
Pak!Pukulan combo diberikan kepada Jimin..Geram sebab budak ni tak henti-henti memeluknya..
" auww ..Sakit..."
" tu la kau...Gilalah lagi..Dah cepat cuci muka kau..Haihhhh...!!"
" eo nae.."
Tetiba ada sungai pulak dekat sana..Woww interesting...
" kau kenapa huhh tadi?" soal Jihyo..Tubuhnya dipeluk sambil memandang Jimin untuk meminta penjelasan..
" ermm aku ingatkan aku dah r....ro..pegang kau sebab baju kau ada kat tubuh aku pagi tadi...Menyelimuti tubuh ku Jihyo ahhh..."
Dengan tangan di dada Jimin menjelaskan situasi tadi pagi....
" hishh aku mandi kejap tadi..disebabkan kau kesejukkan kalah yeoja sangat pagi tadi aku bagilah..."
" tapi kau ...pakai baju siapa?"