.
.
." Hyun Bin semalam apa yang kau nak kata tu tergantung..aku sebenarnya apa?"
Jihyo yang mempunyai peluang mula menanyakan soalan kepada Hyun Bin yang sedang memandu..
" maafkan I , Jihyo..I tak boleh bagitahu you.."
Jihyo mula mendengus geram..semalam bukan main nak bagitahu skarang tukar mood..
" kau kan sentiasa tak betul-betul..aku slalu pikir yang kau ni cuma nak permainkan aku je.."
" bukan macam tu Jihyo..you know what.. I can't tell you this..your nanny will kill me.."
" ish nanny ni pun satu..bencilah"
" mianhe..."
Tanpa memperduli maaf daripada Hyun Bin, Jihyo terus keluar dari kereta dan berjalan memasuki bangunan syarikatnya yang megah..
Segala moodnya pada harini runtuh sebab marah..geram lagi..
" Cik Jihyo..."
Jihyo yang sedang sibuk menyemak butiran-butiran tentang syarikatnya terhenti dipandang wajah PA nya iaitu HyunJi di depan..
" yes?"
" Mr.Park Jimin telah pun menghubungi saya yang dia ingin ke syarikat kita...dia ingin membincangkan tentang model pakaian sukan baharu yang dia telah buat.."
Panjang lebar Mr.Hyunji menerangkan segalanya..
" OK..siap apa yang patut..nanti saya turun untuk menemaninya.."
" baiklah Cik Lee"
.
.
.Jimin yang segak berpakaian menapak keluar dari kereta Mercedes Benz yang dipandu oleh Seungkwan selaku PA nya..
Masuk sahaja dia kedalam bangunan besar dan mewah itu dia seperti terpaku..begitu cantik dan modern syarikat itu..
Oh ya dia lupa Ace Holdings juga merupakan sebuah syarikat yang berjaya skarang ni..jadi tidak heranlah kawasan bangunan itu begitu cantik dan dihiasi dengan pelbagai perabot yang modern dan harmoni..
" hai Mr .Park"
Dalam kelekaannya , dia ditegur oleh Jihyo yang sedang berjalan kearahnya..
Senyuman di bibir merah tak pernah gagal untuk mengentarkan nafsu lelaki itu..
" hai Mrs Lee.."
" saya dengar awak datang sini nak berbincang? Betul?"
" nae..saya nak bincang dengan awak pasal design baju untuk para atlit"
" ahhh why not..kajja ikut saya ke pejabat saya.."
Dengan sopan Jihyo mengetuai Jimin untuk ke pejabatnya..
" saya suka dengan design bangunan awak..tak sangka awak ni ada cita rasa terhadap ini semua ya.." Jimin memuji..
" awak juga apa kurangnya Mr.Park..syarikat awak jugak cantik dan kemas seperti tuannya..cuma bezanya awak kacak.."
Jihyo menyentuh lembut dagunya Jimin..mujur sahaja sekarang mereka berdua masih di lif.
Automatik Jimin teringat akan perbuatan tak senonoh mereka di lif syarikatnya beberapa hari lepas..
" Mr.Park.."
" ahh ye..sorry saya mengelamun kejap"
Jihyo tersenyum dan mencubit pipi Jimin lembut sebelum berjalan kehadapan setelah pintu lif terbuka..