Ep 60 : everything is a problem..

98 12 0
                                    












Jimin mengelap sisa air matanya..jam sudah menunjukkan jarum 12..bermakna sudah 12 pagi..

Lama juga dia menghabiskan masa dia untuk menangis sahaja..

Perlahan-lahan dia menurunkan sedikit badannya dan mencium dahi Jihyo lama..

" get well soon sayang..."

Katanya dengan penuh lembut lalu dia juga turut melabuhkan punggungnya di sofa berdekatan..ahli bangtan yang lain sudah balik..

Hanya tinggal dia sorang sahaja yabg menjaga Jihyo pada malam itu..







Taehyung berdiri di luar bilik Jihyo..perasaannya tika itu bercampur baur..sedih kerana dialah punca Jihyo terbaring di katil itu..

Dan gembira kerana dapat melihat Jimin sengsara..

" Kau tengok tu....kau dah berjaya buat Jimin nangis..kau dah sengsarakan dia...kau berjaya.."

Taehyung mengerutkan dahinya lalu memandang pantulan dirinya yang sememangnya ada di mindanya..

" V ...a...aku tak rasa semua ni be..betul...Ji..Jihyo sekarang...." Taehyung menyahut perlahan..

"pedulikan Jihyo...yang penting skarang kau perlu balas dendam pada Jimin..punca kau diabaikan oleh keluarga kau..kau kena ingat dia tu pabo! Jangan jadi bodoh ! "

Taehyung terdiam..skali lagi matanya terpaku pada tubuh Jihyo yang diselimuti kain tebal milik hospital..

Rasa bersalah mengundang jiwanya..dia tidaklah berniat tapi V ...his darkside doing it all...

" dahhh skarang kau masuk..kau tarik salah satu wayar pada tubuh Jihyo...Jimin akan rasa lagi sengsara kalau dia punya love one mati..better kau cepat..."

" No!! Aku sayangkan dia V !!! ...a..aku taknak balas dendam..aku taknak!!!"

Kepalanya digeleng ke kiri ke kanan..sambil air mata mengalir menuruni setiap lekuk pipinya..

" kau jangan jadi bodoh!! Skarang ikut aku dan buat kerja tu..."

" No!!!!"

Jeritnya kuat...marah apabila V tidak henti menyuruhnya membunuh Jihyo..

Jihyo adalah his love one also..dia takkan ambil langkah bodoh seperti membunuh gadis malang itu..

Sudah cukuplah dia sudah meletakkan gadis itu di ambang maut..skarang dia perlu pergi dan mendiamkan diri buat seketika..

" Yahhh!!! Jangan jadi pengecutlah..kau nak Jimin menang ke? Ingat Tae, dia lah punca segala-galanya ..."

PromiseWhere stories live. Discover now