Ep 30 : 10 years later....

254 42 27
                                    



CEO Park Jimin..
................SportChim Holdings........

" Chim!!!!!!"

Jimin memandang kosong kearah Hoseok yang tetiba menerjah memasuki pejabatnya..

" kau nak apa?"

" errr kajja. lunch...aku dah lapar ni..."

" aku busylah hyung..mianhe.."

" haihh takpelah aku bawak Jin hyung jelah..."

Hoseok melangkah keluar dari pejabat Jimin..nafasnya dihembuskan ..

" bila kau nak kembali macam dulu Chim? Takkanlah kau macam ni selamanya.."

Selama 10 tahun , Jimin berubah menjadi seorang yang pendiam dan kurang berinteraksi dengan sesiapa saja..

Dia lebih banyak berdiam diri dan hanya bercakap bila perlu..

.
.
.

Jimin kesal akan dirinya bila dia tidak mampu untuk melupakan Jihyo..bukannya dia tak tengok muka kecewa Hoseok..

Tapi dia tak bersedia untuk segalanya..dia masih memerlukan masa..perginya Jihyo dari hidupnya memberikan impak yang mendadak terhadap dirinya..

Biar lah dia bersendirian seketika..umur sudah mencecah 27 tahun tapi still single lain lah macam yang lain sudah berpunya kecuali Jungkook dan Yoongi.

Kamudian datang PA nya iaitu Boo Seungkwan mendekatinya..

" erk bos.."

" ermmm"

" besok akan ada seorang klien datang untuk membincangkan pasal projek baharu..."

" huhhh..aku ada terima apa-apa projek ke?"

Jimin kepelikkan setaunya dia tidak menerima apa-apa projek buat masa ni..sebab selama ni dia outstation untuk melihat syarikat ketiganya di Dubai..

" Tuan Park yang memilih syarikat ini untuk bekerjasama ..beliau percaya bahawa syarikat ini boleh memberikan kerjasama yang memuaskan dan kerjanya juga cekap dan pantas.." terang Boo Seungkwan tanpa kesilapan..

" apa nama syarikatnya.."

" ACE Holdings.."

Jimin mengangguk..file yang mengandungi latar belakang syarikat itu dibaca dengan teliti..

" latar belakang yang memuaskan..siapa CEO nya..?"

" CEO nya masih belum diketahui lagi bos.."

Berkerut dahi Jimin..habistu siapa yang urus syarikat ni kalau bukan CEO..mustahillah syarikat ni membangun tanpa CEO untuk menguruskannya..

" habistu siapa yang akan saya jumpa besok?"

Boo Seungkwan terus membuka Ipadnya untuk mencari beberapa data yang mungkin dia terlepas..

" ouhhh maaf bos saya terlepas pandang akan berita baru yang diterima..Encik Lee Hyunji iaitu personal assistant CEO syarikat Ace mengatakan bahawa besok CEO nya akan pulang dari LA untuk bertemu dengan bos..."

" ouh ye ke..boleh bagitahu saya, siapa nama CEO nya.."

" namanya Lee Jihyo, bos.."

Jihyo? Jimin terkaku..hampir sahaja jantungnua jatuh tapi mujur dia sempat menangkapnya..

" sorry?"

Dia meminta untuk Boo Seungkwan mengulangi kata-katanya tadi..takut dia salah dengar iyelah dah 10 tahun berlalu nama Jihyo masih terlekat di hatinya..

PromiseWhere stories live. Discover now