.
.
." kau...kau memainkan.."
Taehyung memandang Jimin dan kad jemputan di tangannya silih berganti..
" now..semuanya dah habis Tae..Bukan aku ataupun kau yang akan jadi groom buat Jihyo....tapi Hyun Bin.."
" aku takkan biarkan !!!"
Taehyung segera mengambil kunci keretanya dan ingin pergi namun ditahan Jimin..
" Tae..sudah!! jika itu pilihan Jihyo kita biarkan cukuplah.." Jimin berkata lemah..
" kenapa ? kau nak ambil dia lagi? huhh kau ni licik kan..Aku benci orang yang talam dua muka..Aku benci!!".
Tangan Jimin yang lekat di pergelangan tangannya ditepis kuat oleh Taehyung..
" yah!!! Tae!!!" jerit Jimin..
" dahlah Jimin..Biarkan Tae tu..Hyung tau marahnya akan reda nanti.."
Jin menepuk bahu Jimin ..dan diikuti Suga , Jungkook dan Namjoon dibelakang..
" ha'ah..Biarkan dia Min...Aku tau Taehyung tu macam mana.." namjoon pulak mencelah..
" tak hyung..aku dah kenal Taehyung sangat ..Dia soulmate aku dan aku tahu dia takkan pernah berputus asa..aku risau kalau kalau dia buat sesuatu yang di luar jangkaan kita hyung.."
Jimin meramas rambutnya kasar..bayangan kereta Taehyung semakin lama semakin menghilang..
" sabar min.." Suga memandang Jimin sayu..
Kenapa complicated sangat?
.
.
." arghhhhh!!! kenapa!!!!"
Jerit Taehyung di hadapan Sungai Han..Biarlah orang melihatnya sekarang yang penting amarahnya dapat di tenangkan seketika..
" kenapa kau terlampau attarctive sangat huhh Jihyo..Dari dulu lagi..!!! kenapa hahhh sial!!!!!"
Hamburnya kuat..
bangku yang disedikan diduduki dan perlahan-lahan dia tersenyun sinis...
" aku rasa...tak salahkan kalau aku kotorkan tangan aku untuk dia.."
.
.
." jihyo...How about you? ...Sesuai tak baju ni dengan I"
Soal Hyun Bin yang berdiri menghadap Jihyo bersama sepasang tuksedo yang tersarung di tubuhnya..
" aku tak tahu.." jawab Jihyo dengan malas..
Skarang ni dia terpaksa batalkan meetingnya hanya untuk keluar membeli baju pengantin..
The fuck!
" aishh lambat lagi ke.." marah Jihyo..
Dia mengambil begnya dan telefon iphone dicapai..
Melihat sekiranya terdapat mesej baharu dari PA nya or Park Jimin..
" aishhh you ni kenapa Jihyo..Sepatutnya kita meluangkan masa membeli baju..Ni tak you tengok telefon..I di depan ni?"
Rengusan Jihyo mula kedengaran ..Dia memandang tahan HyunBin di hadapannya.
" bukannya aku beria sangat nak beli barang ni semua tapi kau.." jawab Jihyo..
" you ....Please terima I sebagai husband you boleh? ini kan permintaan nanny.."
" huhh tapi bukan aku yang naklah..Kalau bukan disebabkan nanny takdenya aku nak kahwin ngan kaulah.."
Begnya diambil dan dia pergi meninggalkan Hyun Bin yang masih sibuk membebel dengannya.