.
.
.
Pagi pun akhirnya menjelang dan membangunkan Jimin yang sedang nyenyak tidur..Tanpa sedar dia tersenyum nipis..pagi-pagi dah senyum ni kenapa? Gila agaknya..
Kejadian semalam dia bertemu Lee Jihyo membuat dia rasa lain ..macam hati yang dulunya berpisah kembali bercantum..pieces by pieces..
" heyy Chim...dah bangun ke ?"
Dia kemudian kembali ke reality bila suara Jin kedengaran dari luar..biarpun sudah bergelar anak orang kaya, Jimin tetap berdikari dengan duduk or tinggal bersama ahli bangtan di sebuah mansion yang jauh dari bandar..
Pekerjaan untuk setiap ahli bangtan berbeza tau..Jin adalah seorang polis yang meronda bila diperlukan ..Namjoon pulak doktor di sebuah Hospital di Seoul..manakala Yoongi dia menjadi seorang chef di sebuah hotel 10 bintang..
Hoseok pulak atlit dunia , jarang skali memandang wajahnya akhir-akhir ni kerana dia sibuk akan latihannya untuk Sukan Olympic Tokyo Jepun..
Taehyung dia pulak merupakan agent yang berada di bawah polis..namun seorang agent yang nakal dan playboy..
Jungkook? Dia hanyalah seorang ahli muzik yang bekerja di hotel 10 bintang tempat Yoongi atau Suga bekerja ..
Jimin well CEO berjaya...huhuhu.
Setelah selesai mandi , Jimin mengenakan tuksedo yang boleh dikatakan beratus ribu harganya..hari ini dia ingin nampak mature, professional dan manly at the same time..
Langkah diatur ke meja makan untuk breakfast bersama bangtan kecuali Hoseok dan Taehyung ...
" Chim...segak kau harini? Kenapa?"
Namjoon menegur untuk menghilangkan rasa sunyi.." ouhh...harini hari penting tu yang aku kena segak."
Sememangnya harini adalah hari yang penting..demi kemajuan syarikatnya..
Harini adalah hari mesyuarat antara para kilen yang pernah bersamanya..membincangkan tentang keuntungan dan berbagi peratus untuk setiap kejayaan..
Tidak terkecuali Lee Jihyo..disebabkan dia akan menjadi partner for the new projek dia akan ikut skali dalam perbincangan ini..lagi pula ayah Jimin selama ini pernah bekerjasama dengan ibunya Jihyo iaitu GuGudan Holdings..
Tapi ya skarang ACE holdings ..syarikat milik Lee Jihyo...
" ahh...hyung boleh tak kook ikut hyung harini..sebab kook takda persembahanlah..."
" boleh..but in one condition bila kat sana jangan terkejut..arraso.."
" eo kenapa aku nak kena terkejut..bukannya hyung bina bangunan baru pun kan.."
" well partner aku yang akan mengejutkan kau , Jeon Jungkook.."
Namjoon, Jin dan Suga hanya memerhati..setiap gerak langkah Jimin amat mencurigakan..
Dalam perjalanan untuk ke Syarikatnya , Jimin mendapat panggilan daripada Boo Seungkean assistantnya..