Matanya dibuka perlahan dan dia bangun dari tidurnya..Kepala yang berdenyut-denyut diabaikan..
Sekarang yang penting adalah keberadaan dia..Dia memandang sekeliling namun dia perasan sepasang tangan memeluk tubuhnya erat..
Dan dia disebalik selimut..
Perlahan-lahan Jihyo menarik selimut itu dan dia tersenyum nipis ..
" Ji...Jimin...." tangannya naik menyentuh pipinya Jimin yang masih enak dibuai mimpi.
" akhirnya awak berada di depan saya ..I'm fucking missing you..."
Air matanya mengalir laju..Diingatkan dia akan pergi tanpa menemui Jimin terlebih dahulu..
Tetapi sekarang Jimin telahpun baring disebelahnya dan sedang tertidur...
" hurmmm Jihyo..."
Jimin mencelikkan matanya dan terkejut melihat Jihyo yang menangis memandang dirinya..
" hey..hey....Kwenchana? kenapa nangis nih..."
Dia bergerak ke hadapan dan ruangan di tengah didekati lalu dia memeluk Jihyo erat ..
" hisk..S..Saya ingat hisk hiks saya takkan hiks hiks jumpa awak..."
Jimin tersenyum nipis mendengar suara Jihyo..Perlahan-lahan dicium dahi luas itu dan dia kembali memeluknya erat..
" saya takkan lepaskan awak Jihyo sshii....I love you......"
" hiks hiks aw...Awak jahat tau hiks seb...bab hiks awak tak ..hikss jenguk s...sa..saya pun hiks.."
Jihyo memeluk erat tubuh Jimin yang tidak berbaju itu..
Andai awak tahu Jihyo...I'm deeply missing you sooo much...
" mianhe okay..skarang ni awak dengan saya..."
" PROMISE me...Awak takkan tinggalkan saya...?"
Jihyo mengeluarkan jari kelingkingnya dan disuakan kearah Jimin yang masih diam..
" jiminnnnnnnn" panggilnya..
" ahhhh nae..PROMISE..."
Bersama senyuman nipis, Jimin pun mencantumkan jari kelingking JIhyo dengan jarinya ..
" yeah!!! I love you!!!"
Jihyo dengan gembirnya kembali memeluk Jimin..
.
.
." jap ...kamu cakap apa?"
" Park Jimin..Dia bawa lari Jihyo , nanny"
Taehyung mengadu ..Dia sememangnya tahu bahawa Jimin lah gerangan yang membawa lari Jihyo semasa dia tengah berbual dengan Suga..
" APA!!! Taehyung sshi kita perlu cepat takut nanti dia bawa lari pulak cucu saya itu ...macam mana ni?"
Nanny Lee mula bangkit dari duduknya dan mula berjalan kearah Taehyung lalu tangan besar milik Taehyung dipegang ...
Taehyung tersenyum nipis lalu mula menuturkan katanya ...
" kwenchana nanny ...Saya akan bawa kan cucu nanny dalam keadaan yang baik lepas ni...Jangan risau.."
Rasanya dia tahu dimana Jimin sorokkan Jihyo..Mana lagi kalau bukan di Bangtan Mansion..
dan dia teramatlah kenal selok belok tempat itu ..
.
.
." Jihyo ..Kita ke luar negara ya ...Kita cari penderma buat awak.." pujuk Jimin sedaya upaya..