.
.
." auww slow slow lah..Sakit tau..."
Jimin meringsi kesakitan bila Jihyo dengan kasarnya membersihkan luka di bibirnya..
" tulah berlagak jadi hero.."
Jihyo ketawa kecil..lawak pulak bila dia ingatkan situasi tadi..Ingatkan Jimin akan jadi hero ehhh terbalik dia pulak yang jadi hero..
" hishhhh aku nak tolong kau je..Aku cari kau merata tempat tapi tak dapat kesan pun "
Jihyo menghembus nafas lemah..Haihh ingatkan dapatlah pergi tanpa ketahuan oleh Jimin tapi datang pulak kingka skolah kacau dia ..
Jam di tangan di lihat..Oh goshh dia kena pulang skarang !!
" erk..nah kau rawatlah sendiri..Aku nak pulang..."
Kelam kabut Jihyo berlari meninggalkan Jimin tapi sempat ditahan..
" wae?"
" kau pegi tak perkhemahan tu?" soal Jimin..
" tak"
Dengan itu Jihyo berlari anak pulang ke rumah..
" eh!! Jihyo!!!"
Jimin menjerit nama Jihyo..tapi malangnya panggilan Jimin tidak didengari Jihyo..
" dia tak ikutlah nampaknya.."
Nafas sedih dikeluarkan..and dia memegang lukanya yang dirawat Jihyo tadi.
Senyuman nipis terbentuk..walaupun nampak tak care langsung tapi sebenarnya gadis itu mengambil berat akan dirinya..
" cute"
.
.
.Tiba di rumah, Jihyo memandang kearah bodyguard yang berada di luar rumah..
" cik Jihyo.."
Tanpa memperdulikan sapaan tersebut terus Jihyo berlari anak ke dalam rumah..
Dia memandang orang tuanya berada di ruang tamu sambil bermain dengan scandal masing-masing..
" hahh Jihyo ..itupun kau.."
Langkah Jihyo yang ingin ke biliknya terhenti bila appanya memanggil namanya..
" kemana?"
" none of your business..." jawab Jihyo kasar..Wajahnya kekal dingin dan mengelak pandangan tajam daripada appanya..
" none of my business? really young lady? skarang kau dah brani ye..? guards!!!!"
Dengan suara garaunya dia memanggila bodyguard yang berada di luar..
Tidak lama kemudian datang dua orang pembantu peribadi appanya..
" aku nak kau bawa pompuan sialan ni masuk ke dalam basement ..I want to kick her right now..!!"
Tanpa membantah Jihyo hanya diam apabila dia ditarik lembut oleh kedua bodguards itu..
" hey Jeon!" omma Jihyo bersuara..
Lelaki yang sedang memangkunya dipandang sekilas sebelum memandang kembali suaminya yang sedang sibuk memangku gadis muda..
Masing-masing curang dan masing-masing tiada rasa cinta antara satu sama lain so baik curangkan..
Atleast tiada yang sakit hatikan..?
" ape?"
" don't to harsh..Dia masih bersekolah I takut kalau kalau guru dekat sana perasan lebam dia ..If not both of us really damn"