" Jihyo...."
" Jimin mianhe..tapi saya perlu ikut Taehyung...saya taknak susahkan korang..."
" no...awak akan ikut saya ..no matter what..."
Jimin mula bergerak kearah Jihyo dan dipeluk erat tubuh kecil itu..bersama air mata yang mengalir dan membalas pelukan lelaki itu..
" please..saya akan okay..you are the one that deserve someone better than me..please...."
" no!!!!!! You are mine!!! and forever mine...I love you.." Jimin makin memperketatkan pelukan..
" then let me go...Saya pun cintakan awak Jimin..."
" tak sangka kau akan ikut aku Jihyo sshi..."
" huhhh mimpilah..aku ikut kau pun sebab nanny.." jawab Jihyo dengan perlahan tapi dapat didengari
" but first...apa kata aku bawa kau ke apartment aku dahulu..."
" soooooooo..cantik tak rumah aku..ni akan jadi rumah kita berdua Jihyo aahh...both of us akan membesarkan anak kita disini.."
Jihyo memandang jijik kearah Taehyung..ikatan tangannya cuba untuk dibuka tapi malangnya ikatan tersebut tersangatlah ketat dan menyukarkan dia untuk bergerak..
" auwww my baby dahhh sakit ke? Hurmmmm?"
Jihyo makin meronta-rontah dia juga semakin tidak keruan apabila Taehyung mengambil langkah untuk mendekatinya..
" I'll make sure that today , will be the most happy history for both of us..."
" ohhh god...please help me..."
" hyung...."
Suga diam mengurut dahinya..melihat Jimin yang menangis di bahunya membuatkan dia pening..
Pasti ada sebab kenapa Jihyo memilih Taehyung tapi dia tak tahu kenapa...
" dahlah Jimin..kalau kau dengan Jihyo ada jodoh , aku pasti dia pegi ke hujung dunia pun pasti Tuhan akan pertemukan kau dengan dia.." pujuk Suga..
Semua ahli Bangtan tengah keluar untul mencari Jihyo dan dia terperangkap dengan Jimin yang tengah menangis teruk disebelahnya ini..
" dah lahhh..nanti-nanti kita pikir pasal tu..skarang kau pegi mandi.."
Suga menolak Jimin dan dibawa ke bilik mandi ..lalu dia terus ke biliknya untuk mencari sesuatu..
Namun langkahnya terhenti apabila terlihat sepucuk surat terletak elok di katil miliknya..
____________________________________
Kepada Suga
Hai Suga shi..saya ni Jihyo..
I just want to say tolong jaga Jimin..Saya sayangkan dia sangat-sangat..saya rasa saya memang tak mampu untuk ikut dia ke luar negara sebab ...My nanny need me..tadi Nanny Lee hantar pesanan , dia kata dia sakit dan saya perlu jaga dia..
Sejahat mana pun Nanny saya , saya tetap sayangkan dia sebab dah berjaya besarkan saya sebagai seorang usahawan berjaya sekarang..
Please
Jaga dia...I love him..so much...____________________________________