Ep 39 : Reunion

232 38 13
                                    

.
.
.

" happy day!!"

Jimin menjerit riang..Kegembiraanya terserlah bila dia bangun pagi..

Eheksss..

Opkoslah happy semalam dah dapat kiss..Huhuhuhu...😙😙😚

Gilalah..Dengan excitednya dia berlari masuk kedalam bilik mandi dan bersiap..

Cannot wait untuk reunion syarikat harini dan semestinya Lee Jihyo or Jeon Jihyo😎😎 akan datang..

" aku..rindu zaman persekolahan kita..But now .....everything change ..."

Rambutnya disikat dan diselak..Kalini fashionnya agak different but he likes it ...

Langkahnya dibawa menuju ke dapur..Dari jauh dia dapat mengesan bau seseorang..

" tae?"

" hey !! Jimin!! long time no see bro!!"

Tubuh Jimin dipeluk erat oleh Taehyung..Jimin hanya membalas dan tersenyum nipis..

Taehyung dah balik...
Yeah dia dah balik....

" Jimin...harini kan reunion syarikat kau dengan syarikat lain kan so apa kata kau bawa Taehyung..Bolehlah jauhkan budak ni dari dunia haram tu.." Namjoon tanpa berlapis terus melontarkan kata-katanya..

" erk...Tae tak kerja ke?"

" nope ...harini cuti!! Jin hyung bagi cuti ..so bolehlah ya? aku pun tengah bosan nih..Since Namjoon hyung tidak benarkan aku ke club so aku ikut kau eak?"

" ermmm.."

Jimin ragu-ragu untuk menyahut..Takut Taehyung akan terjumpa Jihyo..Tapi buat apa dia sorokkan sebab lama kelamaan dia akan jumpa jugak gadis penggoda itu..

" terima jelah Jimin..Hyung tau kau busy takpe hyung dah suruh Jungkook ikut skali"

Namjoon kembali bersuara. Tau sangat Si Jimin ni ragu-ragu..

" jung...Jungkook?"

" iye..dia tengah bersiap nak ikut kau.."

" ta..tapi reunion tu petang nantilah hyung.." jawab Jimin..

Roti yang sedia terhidang dihadapannya diambil dan join Taehyung dan Namjoon di meja makan..

" takpe..Diorang pun nak jalan-jalan kat syatikat kau..Ottae?"

Kini Jin pulak mencelah..dengan langkah berhati-hati dia menghidangkan nasi goreng kimchi dihadapan mereka bertiga..

Harum semerbak mansion tersebut bila hidangan Jin siap terhidang..

Maka berpusu-pusu lah ahli bangtan mengambil dan memakannya..

" eo awal ya korang bangun.."

Yoongi dengan wajah bangun tidurnya datang menegur..Disebabkan haruman nasi goreng kimchi Jin , dia terbangun dan automatik perutnya mengeluarkan bunyi..

Fuhhhh 😋😋

" eo Tae..akhirnya nampak juga ya batang hidung kau.."

Tae tersenyum petak bila Yoongi mula menegurnya..

" harini Tae cuti.."

" ohhh gitu..."

Sesudu nasi goreng dimasukkan ke dalam mulutnya..

" ehh kau ni Yoongi..Belum mandi dah turun? tak kerja ke?"

" tak..Harini aku cuti , aku nak berehat kejap..Ohhh sebab aku bangun sebab nak makan lehhh 😑😑..Aku laporr"

PromiseWhere stories live. Discover now