Ep 37 : Scar...

169 29 4
                                    


.
.
.

Pulang sahaja Jihyo daripada pantai yang tenang itu...Nanny nya sudah pun menunggu di depan pintu..

Dahinya berkerut bila melihat bukan Hyun Bin yang keluar untuk membuka pintunya Jihyo tapi lelaki lain..

Jihyo hanya berdiam diri dan tersenyum nipis kearah Jimin sebelum membenarkan lelaki itu pergi ..Takut -takut nanny nya buat hal..

" jimin thank you for yesterday..It was the greatest things ever.."

" sama-sama..Lagipun saya rasa tenang disisi awak..So yeahhh both of us feeling great right?"

" bye.."

" bye.."

Jihyo melangkah mendekati nanny nya yang sedang bercekak pinggang..

" mana Hyun Bin?"

" entah.."

" nanny soal , jawablah!!"

Marahnya keras..Jihyo ini makin lama makin kurang ajar ya..

" jihyo dah jawab ..Dan jawapannya entah...Jihyo tak tahu.."

Dengan malas soalan nanny nya dijawab..Kemudian dia berjalan memasuki mansion tersebut dengan gaya yang lembut..

" yahhhh Lee Jihyo!!!!"

" what!!!"

" you're soooooo rude!!"

Jihyo tersenyum sinis..Dia menghadap nannya dan menunduk hormat..

" mianhe.." itu sahaja yang keluar daripada mulutnya..

Setelah habis menuturkan satu perkataan itu dia berjalan memasuki biliknya..

Tubuh dihempas dan dia mula tersenyum nipis..Teringat pulak situasi semalam dimana dia dan lelaki yang digelar rakan businessnya pergi keluar ke pantai..

How sweet...😍

Dia kemudian berdiri semula setelah habis berangan..dress merah pemat yang digunanya tadi perlahan-lahan dilucutkan dari tubuhnya dan dia memandang pantulan dirinya dicermin bilik mandi..

Sebuah keluhan kecil dikeluarkan...Matanya tertancap pada parut yang berada di belakang tubuhnya..dan beberapa lagi di bahunya..

" sampai skarang , aku tak tahu dari mana datangnya parut ini...."

.
.
.
.

" Jihyo ahh.."

" hurm..?"

" sudahlah..kau dah minum banyak nih..Nanti kau pening pulak.." Sunmi menegur Jihyo..

Risau melihat keadaan Jihyo yang semakin lama semakin kuyu dan tersenggih-senggih sambil meminum air keras itu..

" a..Aku erk..erk..aku pen ..Erk..at...erk.."

" haihhh kalau ye pun berhentilah minum..Masuk kalini dah 6 botol kau minum.."

" a..A..ku...erk..T..tak ke..erk...kesah..."

Tangannya sekali lagi ingin menuangkan air keras itu tapi sempat dihalang Sunmi..

" ish dia dah..Kajja pulang.."

" shi...erk.. shiro.."

" kyakk!! dah Jihyo..kajja pulang.."

Terus tubuh Jihyo diangkutnya dengan sebelah tangannya diketakkan dipinggang gadis itu dan tangan gadis itu diletakkan pada lehernya..

Dalam proses dia ingin memasukkan Jihyo ke dalam kereta , telefon miliknya Sunmi berbunyi..

" haihhh siapa pulak yang kacau aku ni..."

Terus dilihat siapakah gerangan yang menelefonnya..

' HyunBin'

" dahh kenapa mamat ni call..?"

Sunmi memandang Jihyo yang sedang tersenggih-senggih sambil tertidur di bahagian penumpang kereta..

Nak kejut ke tidak? tak payahlah..

Lalu dia bergerak jauh dari Jihyo takut Jihyo mendengar perbualannya ..Takut menganggu gadis cantik itu tidur..

Tanpa memperdulikan pintu kereta bahagian Jihyo terbuka luas dan memberi ruang untuk lelaki-lelaki diluar sana melihat Jihyo yang berpakaian agak seksi itu..

" woww..Ada awekslah...Kajja kita kacau dia.."

Terus lelaki tersebut mendekati ..Dia terkejut dan tersenyum nipis..

" Jeon Jihyo..."

Dia menyentuh pipi gebu gadis itu dengan lembut..

" are you real? "

" yah!!! Kim Taehyung!! kajja !! skarang bukan masa untuk berfoya ,kita kena cepat bertugas ..."

Taehyung merengus geram..skali lagi dia menoleh memandang gadis itu..

" kalau ada jodoh ...? kita akan jumpa lagi lepas ni..Beautiful.."

Pintu kereta ditutup dan dia berjalan pergi meninggalkan kereta mewah tersebut..

" she's different..yet beautiful..."

Senyuman sinis jelas terpacar di wajahnya..

.
.
.
.

" ishhh budak tu..Sibuk je..24 jam nak kongkong hidupnya Hyo je..Aku hempuk kang.."

Sunmi yang baharu sahaja selesai berhubung dengan Hyun Bin akhirnya berjalan semula ke keretanya ..

"ehh minah nih..Senang je dia tidur.."

Bebel Sunmi..Geram barangkali..Ingatkan dia pegi club dan dibelanjakan oleh Jihyo tapi akhirnya dia pulak yang membekanjakan kawannya yang mabuk itu..

ishhh

.
.
.

Sedari tadi Taehyung hanya diam dan banyak temenung..Detik-detik dia berjumpa dengan gadis seiras Jeon Jihyo membuatkan dia tak henti untuk memikirkannya..

Setiap satu titik penting di wajah gadis itu begitu sama dengan mikiknya Jeon Jihyo..

Tetapi kenapa Jeon Jihyo boleh berubah..Dengan pakaian o seksi menampakkan dada dan pehannya..

Begitu juga rambut bergulung dan berwarna maroon itu..

Cantik dan Seksi...

" Tae.."

Secawan kopi diletakkan di hadapan lelaki itu..Jin selaku ketua Polis mula mengambil tempat dihadapan Taehyung..

" bila nak balik mansion?"

" entahlah hyung..Tae ada banyak kerja kat luar ni..Kes satu belum srlesai ehh tetiba ada kes kedua dan ketiga.."

Jin tersenyum sinis..Heh tau sangat..budak ni setiap malam ade je wajib nak pergi club..

" Tae...dah-dahlaah kau nak ke club..Uruskan kes dan berehat okay?"

Tehyung ketawa kecil..Diambil kopi yang dibuat Jin dan dihirup seikit sebelum kembali fokus kearah Jin..

" berehat? takda dalam kamus Tae 'hyung' "

Jin hanya mampu menggeleng..susah benar nak bawa ini budak keluar dari dunia bongok itu..Gila agaknya..

" haiihhhh busy ngan aweksss seksi kat luar sana?"

" tau-tau je lah hyung ni.." jawab Tae..

Belakang lehernya digaru..Tanda dia tengah malu..

" Tae..Hyung harap kau akan berubah.."

Bahu Taehyung ditepuk mesra sebelum dia berjalan kepejabatnyaa meninggalkan Taehyung seorang diri di pantri..

" a...a..ku pun tak tahu sama ada aku boleh berubah ke tidak..haihhhh"

.
.
.
.

Tbc...

PromiseWhere stories live. Discover now