Ep 48 : her house...(18+)

305 24 0
                                    

💜💜Matured content..
Kalau tak selesa boleh skip dan baca next chapter..💜💜







" eo..."

Namjoon yang baharu sahaja pulang dari kerja terkejut melihat susuk tubuh gadis di ruang tamu bersama Hoseok dan Jin..

" Jeon Jihyo?" panggilnya perlahan..Namun tetap sahaja mampu didengari..

Jihyo menoleh dan memandang Namjoon di depan rumah dengan wajah tercenggang memandang dirinya..

Dia tersenyum nipis dan bow dihadapan Namjoon seketika..

" wehhh Jihyo aahh...Dahlah layan si Joon tu kajja kita sambung main..."

Hoseok menyibuk ..Dia dah tak sabar dan sambung main game di TV skarang ni..

" dae.."

Tanpa banyak soal, butang resume ditekan dan mulalah game yang dimainnya tadi...

Jin yang sedari tadi hanya memerhati tergeleng sebentar..Baru je 5 minit berlalu Hoseok dan Jihyo boleh jadi rapat..

mudahnya nak rapat ngan Jihyo skarang ni...

Jimin yang sedang menuruni tangga memandang Jihyo yang sedang sibuk main game bersama Hoseok..

Senyuman tipis terserlah di wajahnya dan dia terkejut melihat Namjoon memandangnya tajam ..

" itu Jeon Jihyo kan? Jimin?"

Jimim mengangguk perlahan dan menarik lengan Namjoon untuk mengikutinya..

" dia amnesia hyung..."

" jadi skarang ni namanya siapa?"

" Lee Jihyo..."

.
.
.

" Jimin , saya rasa nak baliklah ..Dah lama sangat  saya duduk kat sini..Takut kawan awak tak selesa pulak.."

Jihyo mendekati Jimin yang sedang berdiri di taman belakang rumah..

" eo dah nak balik ke?"

" hurmmm..Saya takut nanny risaukan saya.." jawab Jihyo lembut..

" arraso ...Saya hantar awak balik..Kajja"

" aniya...Saya boleh call teksi untuk ambil saya " tolaknya sopan.

" saya yang bawa awak kesini Jihyo sshi , jadi saya kenalah bawa awak pulang juga.." ujar Jimin bersama senyuman ..

.
.
.

" ermmm Jimin.."

" ya?"

" boleh hantarkan saya ke rumah persendirian saya?"

Jimin mengerutkan dahinya lalu menoleh memandang Jihyo ..mujur sahaja skarang ni lampu isyarat warna merah..

" dekat mana?"

" dekat jalan XXX ..Dekat je dari sini"

" Okay"

.
.
.

" masuklah dulu Jimin "

pelawa Jihyo untuk menyuruh Jimin masuk ..Jimin dengan langkah malu -malu memasuki rumah itu..

Rumah yang cukup moden dan cantik..

tanpa Jimin sedar Jihyo tersenyum sinis..

.
.
.

" mana Jihyo ni? kenapa tak layan aku ?"

Jimin bersama jus orennya terkial-kial di ruang tamu mencari kelibat Jihyo..

PromiseWhere stories live. Discover now