3 < BUNLAR KAÇ KİŞİ BÖYLE > 3

588 32 7
                                    

Düzenlendi

"Waaaay bizim Jungkook'a bak sen. Büyümüş de eve kız getirir olmuş. Ah çok duygulandım" Gözlerimi yavaşça açmaya çalışıyordum ama başaramıyordum. "Sanki sen eve getirdin Jimin duygulanmış falan hehe ondan" Etrafımdaysa bir sürü ses yükseliyordu. "Sende getirmedin Tae bana söylenene bak hele." Kafamı kaldıracak halim yoktu ama gözlerimi açmalıyım. "Ben eve kız getirmiyorum amaaa-"

"Ne? ne? Jungkookla niye sinsi sinsi bakışıyorsunuz" Arkadan daha farklı bir ses geldi. "Salon ortasında çadır kuruyorlar ya Jimin. Special ortam." Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başlamıştım. " Bunu kimseye söylememiştik Jungkook. Namjoon hyung nereden biliyor." Dedi ismi Taehyung olan.

Onları görmeye başlamıştım yavaştan. Üçünün arasından başka biri geçti ve söylenmeye başladı. "Salonda yaptığınız için olmasın. Şşş sessiz olun kız uyanacak" ve yanıma gelip oturdu. Bunlar kaç kişiydi böyle ya?

"Omo çok tatlı bir tipin varmış yakından bakınca. Bebek gibi duruyorsun." Hehe ilk gördüğü kişiye de böyle denilmez ama yaw. Utandım. Yerimde dikleşmeye çalıştım. "Ş-şey heh teşekkür ederim beni buraya kadar getirdiğin için" diyerek beni buraya kadar getiren adama döndüm. Sanırım adı Jungkooktu.

Bana sadece güldü ve odadan çıkmadan önce bana dönüp "Bu gördüğün kişiler benim abilerim. Rahatsız olursan hepsini kovabilirim" dedi. "Sen nereden neyi kovuyosun ya?" Adı sanırım Jimin olan işaret parmağını ona uzatarak  söylenmeye başladı. "Bir şey vızıldıyo sanki hyung? Jimin'i gören var mııı?" Dedi ve odadan çıktı.

"Yah! Ben senden önce doğdum!" Bu bende kahkaha atma isteği yarattı ve kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Jimin'in ise bana öyle bir bakışı vardı ki aşırı aşırı utandım. Ah tam bir aptalım! Terbiyesiz seni öff. Bana o bakışı attıktan sonra o da odadan çıktı.

"EVEEET!" Yanımdaki adamın birden bağırmasıyla cidden yerimden sıçradım. "Ayh!" O ise gülmeye başladı. Ödümü kopardı cidden ya! Yeni uyanmış bir insanın yanında da böyle bağırılmaz ama yani. "Özür dilerim" diyebildi gülmesinin arasında. Sonra kendini tanıtmaya başladı "Ben Kim Seok Jin internete Worldwide Handsome yazarsan çıkar." Ve suratıma gülümseyerek bakmaya başladı.Bense ona garipçe bakıyordum. Böyle birşeyin olmayacağını biliyorum."İnanmıyorsan yaz" dedi ama ben hala gerçek olmadığını düşünüyordum.

"Sen bilirsin." Dedi sonunda ama yüzü bunun gerçek olduğunu söylüyordu.Umursamadım. "Eee yemeğe ne dersin? Acıktın mı?" Dedi. Aslında tek yediğin şey çantamdaki bisküviydi ve oldukça açtım ama kibarlığı da korumak lazım. Jimin'e davranışımdan sonra nasıl olucaksa. Terbiyesiz.

"Zahmet vermek istemem." Hemen itiraza başladı. "Olur mu öyle şey. Bak yemekte çok iyiyimdir senin için bir şeyler hazırladım. Hadi kalk ve aşağı gel" dediği gibi bende hızla ayağa kalktım ve kalktığım gibi de geri oturdum. Çünkü gözlerim kararmıştı bu kansızlığımdan ötürü hep oluyordu.

Onlarsa bana ne olduğu hakkında kafalarında kuruyorlardı büyük ihtimalle. Bu rahatsızlığımdan bahsetmeme gerek olduğunu düşünmüyorum bu yüzden kafamı onlara doğru çevirdim ve kalktım ama inanın şu an hiçbir şey görmüyordum.Bana merakla baktıklarını hissettim bu yüzden açıklama yapma gereği duydum. "Ayağım takıldı da" sanırım bu açıklama yeterli olacaktı.

Heyyyyoooo

Bölüm nasıldı?

Diğer bölümleri sık sık atamayabilirim sanırım. Wattpad'a kısa bir süre giremeyecekmişim gibi duruyor ama yinede elimden geldiğince 4 günü geçmeyecek bir sürede atmaya çalışıcam.

Seviliyorsunuzzz

STILL WİTH YOU /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin