Düzenlendi ✅
Arkamızda kalan Namjoon ve Taehyung'a son bir kez baktım ve önüme döndüm. Girdiğimiz sokak gerçekten çok güzeldi. Acaba sağ tarafta öyle mi? Bir süre sonra buluşucağız ve tarafları değiştireceğiz.
Sokakta ilerlemeye devam ederken gözüme bir yer ilişti ve oraya doğru yaklaştım. Çok güzel bir yerdi ve fotoğraf çekinmek istiyordum. Hem bir anı olarak hatırlayabileceğim bir şey olurdu. "Fotoğrafımı çekebilir misin?" Diyerek telefonumdan kamerayı açıp Jungkook'a uzattım. O da eline alıp bir tıch yaptı. "Tabiki seninle resim çekinirim" diyerek elini omzuma attı ve selfie çekti. Fotoğrafta büyük ihtimal şaşkın ve utangaç bir ben çıkmıştım.
Ellerimle göğüsüne şakacıktan vurdum. "Yaah çok ani oldu. Bir daha çek" diyerek ona daha çok yaklaştım ve fotoğraf çekmesi için bekledim. Kocaman gülümsemeler sunmuştuk. Telefonumu ondan alıp yola devam ettim. O da peşimden geldi.
"Şey aslında sana söylemem gerek bir şey var" Birden konuşmaya başlamasıyla adımlarımı yavaşlattım. "Efendim." Dedim içim içimi yerken. "Şu bisküvi olayı varya hani" Çok güzel bir gezinin ortasındaydık. Niye bu konuyu açıyordu ki şimdi? Halimden memnunken yüzüm düştü.
Ona devam etmesi için bir bakış attım ama çok çekingendi. "Aslındaa..." omuzlarımdan tutup beni kendine çevirdi. "... o şu seninle bisküvi kavgasına giren bendim." İşte şimdi kaşlarım çatılmıştı. " O bisküviyi çok seviyordum ve onun satıldığı tek yer bu civarlarda orasıydı." Ellerini ittirdim ve arkamı döndüm. "Umarım o kasiyer budalasına hakkımda kötü şeyler söylememişsindir diyeceğim ama adam bana mani mani diyordu." Diyerek göz devirdim.
"Ona senin ne kadar çirkin olduğunu söyledim sadece" dedi. Ahh cidden mi? Arkamı döndüm ve tam söylenmeye başlayacaktım ki bana sarıldı. "Şaka yapıyorum aptal" dedi. Bu durumda aptalın gerçekten kim olduğunu merak ediyorum. Acaba şurdan bir yerlerden Taehyung çıkıp 'hepsi uzaylıların bir oyunu rüyanda seni kaçırdılar' der mi? Hiç sanmıyorum.
"Sadece ona kendi hesabıma yazmasını söylemiştim. Anlaşılan senden de para almaya çalıştı açgözlü ihtiyar." Dedi. Ahh parayla hava atmamalıydım. Dükkandan göz devirip de çıkabilir parayı ödemeyebilirdim. Sanırım gerçekten buradaki aptal benim. "Sana bunu dün gün içerisinde milyonlarca kez anlatmaya çalıştım. Hatırlamıyor musun?"
Bir düşünelim bakalım...
Çok çok kısa bir bölüm oldu özür dilerimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STILL WİTH YOU /JK
FanfictionHala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin? /BİTTİ/ DÜZENLENİYOR... (30.04.2021) /21.07.2020/