39 < BENİMLE..♡ > 39

241 21 2
                                    

Evden içeri girerken etraftaki hizmetçiler 'hoşgeldiniz efendim' sözlerini havada uçuşturuyorlardı. Birine dönüp annemin nerede olduğunu sorduğumda bana yerini işaret edince adımlarımı oraya doğru çevirdim.

Bahçeye çıktığımda annem koltuğunda Türk kahvesini yudumluyordu. Karşısında dikildiğimde hoşgeldin için ayağa kalkmıştı ama onu durdurdum. "Konuşmamız gerek" Bana gülümseyerek kalktığı koltuğa geri oturdu. "Tabi konuşalım kızım"

"Neden yaptın?" Kahvesinden bir yudum aldı. "Neyi?" Bakışlarımı sertleştirip sinirimi belli etmeye çalıştım. "Sen gayet iyi biliyorsun bence anne." Annem hala bilmiyormuş numarası yapmaya devam ediyordu.

"Jungkookla neden bizi ayırmaya çalıştın?" Bacak bacak üstüne attı. "O da kim?" Sinirden Elimi sıkmaya başladım. "Bana bilmiyormuş numarası yapma anne. Armanı gördüm." Kollarını da koltuğa yerleştiren annem bana sert bir bakış gönderdi.

"Tamam. Tamam. O ne yediği belirsiz çocukla bir anlık heves yaşadın ve buna kendini çok fazla kaptırmaman için seni olaydan çekip çıkarmak istedim. Sen bizim şirketimizin önemli bir yöneticisisin ve evleneceğin kişi şirketimize katkı sağlayacak biri olmalı kızım."

Bağırmaya başladım. "Benim duygularım önemli değil yani." Annem hızla ayağa kalktı. "Ben sana duyguların önemli değil demedim kızım. Tabiki evleneceğin adam sevdiğin bir olmalı. Offf...Babanın vefatıyla birlikte size ben bakmak zorundayım biliyorsun. Ne yapsaydım? Ya o adam kötü çıksaydı. Aranı bozmaktan başka yapabileceğim bir şey yoktu. Her şeyi seni korumak için yaptım."

Yutkundum. "O kötü biri değil anne. Şirkete katkısını mı istiyorsun? Dünyaca ünlü biri olması yeterli değil mi? İstediğin kriterler bu mu? Şimdi peşimizi bırakacak mısın?" Dedim. "Bana düşmanınmış gibi konuşma" Diyerek bağırdı. "Bunu sen başlattın anne. Ben onunla evlenicem tamam mı? Ne dersen de bundan sonra ne yaparsan yap biz ayrılmayacağız"

Hızla arkamı dönüp oradan ayrıldım. Bundan sonra annemle ilişkimiz nasıl olacak bilmiyorum. Bunu çok kolay unutamayacağım. Bir gün elbet düzelicek ama şimdi değil.

Hızla kaldığımız otele vardığımda hemen Jungkookla buluştum. Ona olan biteni anlattığımda bana destek oldu. Onun yanında kendimi çok güvenli hissediyorum.

Umarım hep böyle kalırız

Yan sandalyemde oturan Junkook'un masadaki ellerini tuttum. "Seni seviyorum Jeon Jungkook" dedim. O da bana sarıldı ve kulağıma yaklaştı.

"Benimle evlen Lee Song Yun"

Son bölümler çok ani gelişiyo sanki
Biliyorum farkındayım
Ama kitabı bir an önce bitirmek istiyordum

Veee hala final bölümü hazır değil
Yarına çıkar mı bilmiyorum. Yarına yetiştirmeye çalışıcam.

Yıldızları parlatmayı unutmayın.
Sizi seviyorum

Jungkookshii09 hizmetinizdedir

Dı dı dı dınn

STILL WİTH YOU /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin