Düzenlendi ✅
Kendimden emin adımlarla şirkete girdikten sonra bütün gözler bana çevrildi. Etrafta 'bu o mu?' Gibi sesler çıkarken ben onlara sessizce selam veriyordum. Kore halkının tarzı baya gelişmiş. Şirketteki kızlar tahmin ettiğimden daha şirin olmuşlar.Karşıma görevli çıkana kadar boş boş önüme doğru yürüdüm. Çıkmasaydı büyük rezillikti valla. 'Nereye gidiyo bu karı?' Falan ayh
Kendimi silktikten sonra evet devam edebilirim. Toplantı odasına girmeden önce telefonum çaldı. Blue Side çalıyordu. Ne güzel. Bir kez daha bu nacizane sesi duymuştum. Güzel hissettiriyordu. Eee tabi bana uzaktan tuhaf tuhaf bakış atan maskeli adamı saymazsak her şey çok güzel.
Yanımdaki görevliye bana müsade etmesini söyleyip lavabo diye sandığım yere ilerlemeye başladım. Telefonu da bir yandan açıyordum. Kardeşim arıyordu. "Yine ne var?" Dedim sitemle. "İyiyim ablacım sen nasılsın?" Şu an canım cicim zamanı değil. "Toplantıya giricem ne var?"
Önümdeki kapıyı açtım. "Şey sana söylemem gerek çok çok çok çok ama çok önemli bir şeyi atlamışım." Evet salak gibi kardeşimin gevelemesini beklerken yanlış yere geldiğimi fark ettim. Tam geri dönüp çıkacaktım. "BTS'in kimler olduğunu bilmiyorsan. Kendini hazırla abla" dedi ve sonrabir ses duydum.
"STİLL WİTH YOU~"
Kafamı çevirip cam ekrana döndüm. "Özür dilerim abla bay bay" Biri benim omzuma dokunmasaydı birinin şarkı söyleyişine şahit olacaktım. "Afedersiniz. Buraya sanatçımızın izni olmadan giremezsiniz." Hah! Sanatçı? "Sanatçının odası mı? Lavabo zannettim sorry" diyerek toplantı salonuna geri döndüm. Arkamdan 'lavabo mu?' Dediğini duyuyordum.
Yerime oturduktan sonra konuşmaları dinlemeye başladım. Güzel konuşmacılardı kabul ama hiç güzel konularda konuşmuyorlardı. "Bu iş boyunca yurt dışında olacağımız için yanlarından ayrılmaman gerek. Kaybolmalarından sen sorumlu tutulursun." Pardon!! Bebek bakıcısı mıyım ben?
Hadi uydurdum Tayvan'a gittik e bir zahmet kaybolmak istemiyorlarsa dibimden ayrılmasınlar. "Çekimlerde de siz gözükeceksiniz" Çekim sıkıntı değil bir çok kez çevirmenlik yaparken görünmüşlüğüm var. Sıkıntı kısım şu onları kaybetmemem gerek.
Ama red edemeyeceğime göre "Kabul. Nereyi imzalıyorum?" Önüme sözleşme gelmesiyle derin bir iç çekerek okumaya başladım. Sorun olan bir şey göremeyince de imzalamaya koyuldum. "Efendim BTS üyeleri geldi" birinin kapıdan girmesiyle ona dönecektim ama ilk önce önümdekini imzaladım.
İçeri giriyorlardı sanırım. Noktamı da koyduktan sonra kafamı onlara doğru kaldırdım.
HADİ CANIM!
YOK ARTIK!
Biri beni cimciklesin.
Gözlerim yavaş yavaş üzerlerinde gezerken işte tam onda durdu.
Jeon Jungkook
İşte şimdi gözlerim dolmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STILL WİTH YOU /JK
Fiksi PenggemarHala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin? /BİTTİ/ DÜZENLENİYOR... (30.04.2021) /21.07.2020/