Düzenlendi ✅
Yeni bir güne merhaba dedikten sonra yataktan kalkarken rüyamda ne gördüğümü düşündüm. Çok sık rüya görürdüm ve işin tuhaf kısmı kabus gördüğüm zamanlar azdır. Hep güzel rüyalar görürüm. Birde gördüğüm bazı rüyaların gerçek olma durumu var. Bu gördüğüm rüya çok değişik bir rüyaydı. Açıkcası her rüyam değişiktir ama bu çoook fazlaydı.
Tamam tamam anlatıcam.
İlk önce şundan bahsetmek istiyorum. Çok kolay birinden hoşlanan biri değilim. Neyse. Daha önce böyle bir rüya görmüştüm. Kaç yaşında olduğumu tam kestiremiyorum ama 13-14 gibi bişiydi sanırım. Kahverengi saçları olan bir çocuk vardı. O zamanki yaşlarımda gibiydi. Saç stili havaya doğru kaldırılmıştı ve ben bu saç stiline bayılırım. Alnını göstercek böyle üffff
Neyse kendime geliyorum. Evet. Sonra ben bununla çooook merdiveni olan bir evdeydim ve aşağı inip çıkıyorduk saçma bir şekilde. Üst katta playstation oynuyorduk 5 dakika sonra birden kalkıp aşağı iniyorduk falan garip yani. Daha sonra en alt katta durduk önümüzde apartman kapısı vardı ve içeri güneş ışığı azar azar geliyordu. Sanırım rüyamda bu çocukla sevgiliydim. Bilmiyorum. Çocuk beni kendine çevirdi ve sarıldı.
Size yemin ederim o sarılma beni öyle bir rahatlattı ki anlatamam. Bana rüyalarından sadece bir tanesini tekrar görebilme şansı verseler bu rüyayı seçerdim. -Bugün gördüğüm rüya dışında o daha güzel-
Sarıldıktan sonra gözlerimin içine bakmaya başladı. Ondan biraz kısaydım ve kafamı kaldırıp ona baktım. İşte o an gözlerinde kaybolmuştum. Gözlerini nasıl tarif edeceğimi gerçekten bilmiyorum. Okyanus gibiydi ya da gün ışığı ya da gökyüzü bilmiyorum.
Bu rüyayı tekrar görmedim.Bu sefer bugün gördüğüm rüyamda birini gördüm açıkça yüzü seçiliyordu.Beni şu eski rüyamın zamanına götürdü garip bir şekilde. Ve o açıkça yüzü seçilen kişiyi ben şu an tanıyorum. Ona sarılmıştım. Yine üzerimdeki bütün yükü almıştı.
Bunları düşünürken yüzümde hafif bir sırıtış olmuştu. Böyle rüyaları seviyorum. Ayağa kalkıp lavaboya ilerlerken bir de dün olanlar bir kez daha film şeriti gibi gözümün önünden geçirdim.
Jungkook uyandıktan sonra benden özür dileyip durmuştu. Bende artık utancımdan uykum geldiğini bahane edip bana verdikleri odaya kaçmıştım. E tabi arkamdan ne olduğunu merak ediyordum. Gizli gizli onları dinlemeye başlamıştım. Açıkcası Jungkook diğerlerine bana davrandığı gibi davranmıyordu. Onlara daha şakalı davranırken bana daha çok yumuşak davranıyordu. Sanırım kız olduğumdan ötürü. Bu bir ayrımcılık :(
Neyse işte sonra bir baktım sabah olmuş. Telefonumun şarzının dolduğunu düşünüyorum yani sonuçta bütün gece şarzdaydı. Telefonu almak için lavaboda işimi halledip aşağı indim. Herkes uyanmıştı. Atladığım 3 kişi dışında. İlki Yoongi, onun bu saatte uyanacağını düşünmüyorum saat çok erken. Diğerleri de Jungkook ve Hoseok. Belki uyanmışlardır ama aşağı gelmiyorlardır. Bilmiyorum.
Aşağıdakilerle günaydın faslından sonra elime telefonumu alıp açtım. Arama yerine girip Babam'a bastıktan sonra telefonu kulağıma koydum. Çalıyordu.
"Alo Baba!"
Sanki bu bölümde çok fazla ' BİLMİYORUM' demiş gibi hissediyorum. 🤦🏻♀️
O zaman bölüm adını BİLMİYORUM koyabiliriz hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STILL WİTH YOU /JK
FanfictionHala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin? /BİTTİ/ DÜZENLENİYOR... (30.04.2021) /21.07.2020/