Düzenlendi ✅
( Bölümün adıyla birlikte Medyaya Blue Side bırakıyorum. Dinlemek isteyenler açabilir)Elime telefonu alıp aşağı indim. 3 saat sonra yeni bir işim olacaktı. Telefonu açıp Youtube'dan AMVlere bakınmaya karar verdim. Animelere bayılıyorum ve bunların AMVleri gerçekten çok güzel oluyor. Hem yeni şarkılar keşfediyordum hemde zaman öldürüyordum.
Karşıma BLUE SİDE şarkısının kullanıldığı bir FMV çıktı. Ben AMVlere bakınıyordum ama bana BTS isimli bir grubun FMV'i çıkmıştı. Saçmalık diyerek onu geçtikten sonra telefonu bir kenara fırlattım ve mutfağa karın doyurmaya ilerledim.
Üst kapağı açtığımda o an aklıma bir şey geldi.
"İşte bu BLUE SİDE"
"BACK TO BLUE SİDE Song Yun."Hızlıca kapağı kapatıp odama çıktım. Size biraz o zamanlar ne olduğundan bahsedeyim. Kore'den ayrıldığım son gün. Elime bir mektup ulaştı. O mektupta yazan şeyle beraber ona karşı akıttığım son göz yaşı oldu. Sonra apar topar yurt dışına çıktım.
Yatağımı kaldırdıktan sonra gözüme görünen mavi kutuyu aldım. Jung Hoseok!! Bana Blue Side demişti. Hızlıca yere oturduktan sonra kutuyu açtım. Bunca yıl içimde tuttuğum şeyler birer birer gözümün önünden geçiyordu. Hahahaha ne komik ama!! Aptal gibi hala onun özlemindeyim.
Elime bir CD gelmesiyle üzerindeki yazıyı okudum. 'J-HOPE — BLUE SİDE' J-Hope dediği kişi kim anlamasamda hemen bilgisayarımı masamın üzerinden alıp açtım. CD'yi yerleştirip çalıştırdıktan sonra izlemeye başladım.
Göz yaşlarım istemsizce akıyordu. Aklıma nasıl bunu izlemek gelmemişti bilmiyorum. Tam bir aptalım. Videoyu başlattığımda kısaydı ve bu şarkıyı kim söylüyorsa muhteşem söylüyordu.
(BUARAYA VİDEO KOYMUŞTUM AMA VİDEO YOUTUBE'DAN KALDIRILMIŞ BU YÜZDEN KAMERAYLA O ANLARIN ÇEKİLDİĞİ BİR VİDEO GİBİ DÜŞÜNÜN)
Video bittiğinde bende bitmiştim. Siz bilmiyorsunuz ama Hoseok'un bahsettiği mavi taraf bizim beraber mutlu olduğumuz anlar. Sadece Hoseokla ben biliyoruz bunu. Blue Side. Hoseok'un burda bana vermek istediği mesaj da mavi tarafa geri dön.
Hanginize inanıyım?
Beni bırakmışlardı. Bırakmasalarda şu an onların yanında olurdum. Ve şu an mutsuz olmazdım. Yaşadığım o zorlu günlerde başımı koyacak bir sürü omuz olurdu. Mektubumdaki adrese çoktan varmış olurlardı. Onlarda bu kadar fazla seçenek varken bende hiçbir şey olmamasına rağmen yinede onları bulmaya uğraşıyordum.
Göz yaşlarımı silerken kutunun içine eşyaları geri doldurdum. Aslında içimden bu şarkıyı zil sesi yapmak geliyordu. Bilmiyorum yapmalı mıyım? Kim söylüyorsa sesi çok güzel. Şu J-Hope denen çocuğu araştırıp şarkılarını indirmek istiyorum. Şimdilik video kaydından zil sesi yaptım.
Ve yeni iş günümde garip bir şekilde içimdeki garip hisleri dinleyerek Jungkook'un bana aldığı kıyafetleri giydim. Bugün sabah sabah geçmişi çok kurcalamıştım. Biraz daha kurcalayıp bugüne son vericem ve bir daha asla yüzüne bakmayacağım.
Evet Bu Son Olacak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STILL WİTH YOU /JK
FanfictionHala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin? /BİTTİ/ DÜZENLENİYOR... (30.04.2021) /21.07.2020/