37 < STİLL WİTH YOU> 37

236 22 12
                                    

(Medyadaki şarkımızla dinlemeniz tavsiye edilir. Türkçe altyazılıdır  tşk)

Jungkook sokak ortasında şarkı söyleyen ve enstrüman çalanların yanında ve mikrofon elinde. Şarkı söylemeye yeni başlıyacak sanırım. Buna engel olmalıyım. Yoksa medyanın ilk sayfasında o olur.

Hızlıca insanların oluşturduğu yuvarlağın içinde koşarak Jungkook'un elini tuttum ve onu oradan çekip çıkardım. Bir çok insan bize bakıyordu. Umarım bir kameraya yakalanmamışızdır.

Biraz onu koşturduktan sonra deniz kenarında durdum. Bizi kimsenin göremeyeceği bir kıyıya getirmiştim onu. Arada bir kafa dinlemek için geldiğim yerdi burası. Yani rahat olabilirdik.

"Sen ne yapmaya çalışıyorsun?" Dedim hala nedensizce elini tutarken. "Ne yapmışım ben?" Dedi sanki ortada hiçbir şey yokmuş gibi. "Neden yanımızdan ayrıldın ve neden orada şarkı söyleyecektin? Ünlü olduğunu hatırlatırım beyfendi" Kafasını havaya doğru kaldırdı ve gökyüzüne bakıp bir iç çekti.

Gıcık oldum ve kıskandım. Hatta sinir bozucu da buldum. Çünkü çok yakışıklı gözüküyor. Bir insan nasıl bu kadar çekici olabilir?

Elinden çekiştirdim ve kumlara oturmasını sağladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elinden çekiştirdim ve kumlara oturmasını sağladım. Yanına bende oturdum. "Jungkook" dedim sakin bir sesle. "Efendim" Eminim ne diyeceğimi merak ediyordur. "Bir şeyi açıklığa kavuşturmak istiyorum." Elime telefonumu aldım ve kılıfını çıkarıp orada sakladığım kağıdı Jungkook'a uzattım.

"Bana bu mektubun gerçek olup olmadığını kanıtlayabilir misin?" Bana bir bakış attıktan sonra kağıdın kıvrımlarını yavaşça açmaya başladı.

Hafta sonra merhaba Song Yun
Senin yanına gelip evcilik oynayacağımızı falan düşünüyorsan yanılıyorsun. Sen sadece benim yazlık bir eğlence kaynağımdın. Oynamama izin verdiğin için teşekkür ederim oyuncağım. Umarım bir defa daha bu şansı yakalayabilirim. Zengin biriyle olmak güzeldi.

İmza Jeon Jungkook

Kağıdı şaşkınlıkla okuduktan sonra bana döndü. "Bunu benim yazdığımı mı düşündün?" Gözlerimi ondan çevirdim. Dizilerimi sarmalarken kumlara bakmaya başladım. "Beni o kadar üzdü ki anlatamam. Sana kötü davranmam hep bu yüzden. Aslında birkaç gündür bunu düşünüyorum. Acaba biri bizim aramızı mı bozmaya çalışıyor?"

Cebinden bir kalem çıkardı ve kağıda bir yazı yazdı.

Bu yazıyo ben yazmadım

El yazısı benzemiyordu ama bir imza vardı. Bu onun imzası. "İmza?" Dedim kağıttaki yeri işaret ederek. "O benim fanlara attığım imza. Bizimle uğraşan kimse gerçek imzamı bilmiyor" Kağıdı bir kenara bırakıp elleriyle başımı tutup kafamı kendine çevirdi.

Ona şaşkınca bakarken ne yapacağını düşünüyordum. "Gerçekten inanmıyorum. Biri bizimle oyun oynuyor ve biz birbirimizi suçlayıp aramızı bozuyoruz." Ellerini tutup aşağı indirdim. "Bana güven onların kim olduğunu bulup onlara ödeticem." Dedim.

Kahkaha attı. "Onu beraber yaparız." Gerçekten beraber yapabilir miyiz? Kafamı gökyüzüne kaldırdım. "Ay yalnız gözüküyor değil mi?" Ellerini geriye koydu. " Merak etme etrafında bir çok yıldız var. Ama ben..." bana döndü ve gülümsedi. "Bir gün sabah olacağını bilsem bile senin gökyüzünde bakmak istediğin tek yıldız olmak istiyorum."

Yerinde dikleşti ve kendini bana döndürdü. "Sana ne zamandır söylemek istediğim şeyler var. Nereden başlasam bilmiyorum. Unutamadığım Hafifçe gülümsemenin ardından bana bakışın. Evde tonlarca kurduğum Tekrar seninle karşılaşırsam gözlerine bakacağım ve 'seni özledim' diyeceğim cümleleri..."

Bu kalbimin güm güm atmasına sebep olacak bir gece mi? Eğer öyleyse bu hissin bu gecenin hiç bitmemesini istiyorum.

"...Fazla lafı uzatmayacağım Song Yun. Aramızda artık bir problemde kalmadığına göre sana artık bunu sorabilirim. Hala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin?"

Kumlara değen elini elimin altına aldım. "Beni bir daha bırakmazsan hala seninle olacağım Jungkook"

"Hep benim ol Song Yun"

Birbirimize yaklaştık ve özlemimizi giderdik. Güzel bir öpücük kondurduk birbirimize unutmak istemediğimiz.

Doya doya sarıldık birbirimize.

Doya doya baktık birbirimize

Sahi ya ne kadar güzeldi onunla olmak

Bitmesini istemediğim anlar ne güzeldi

Telefonundan bir şarkı açtı. Kendisi bana yazmış. Dinledim.
Bugün Aşık oldum bir kez daha ona.

Hala seninle...
STİLL WİTH YOU...

Son bölümlere yakınızzz

Kavuşturduk kızımızla oğlanımızı da hadi hayırlı uğurlu olsuun

Yazı stili
☝︎☝︎☝︎☝︎
Bu yazı stili ile yazılmış yerle Still With You şarkısının Türkçe sözleridir

Tşk

3 bölüme bitcek inş

Jungkookshii09 hizmetinizdedir

Dı dı dı dınn

STILL WİTH YOU /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin