21 < O ZAMAN DANS > 21

279 23 8
                                    

Düzenlendi

Bugün hepimiz evde oturmayı düşünüyoruz. Sonunda olaysız geçebilecek bir gün ne dersiniz?

Yayıldığım koltuktan dikleştikten sonra saate baktım. Bugün garip bir şekilde çok sıkıcıydı. Kimsenin bir şey yapası gelmiyordu. Özellikle Yoongi bugün daha bir yayvan halindeydi. Sabah uykusundan uyandığından beri üçlü koltuğa çökmüş ve oradan kalkmıyordu.

Biraz hareket biraz atraksiyon gerekliydi sanki. Bir şeyler bulmalıydım. Elimdeki telefonu aldım ve arama butonuna ilk önce 'Worldwide Handsome' yazmayı düşünsemde vazgeçip 'Sıkılınca neler yapabilirim' yazıp önüme çıkanları inceledim.

DANS EDEBİLİRSİNİZ

İşte bu çok güzel. Dans etmeyi severim bir ara k-pop kız gruplarının danslarını ezberlemiştim. K-pop dinlediğim söylenemez sadece kız gruplarını dinlerim o da dans etmek istediğim zamanlar mecburiyetten. Çünkü dansları gerçekten çok hoşuma gidiyor.

Popomun şeklini almış koltuktan kalktıktan sonra geri dönüp hemen orayı düzelttim. Şşşş lütfen

Daha sonra bana yardımcı olabilecek birini aramaya başladım. Ooo piti piti yapmaya karar verdim ve tam buna başlıyacakken

Ama bir dakika o da ne?

Bir yerden müzik sesi mi geliyor? Ben mi yanlış duyuyorum? Buranın bir aşağı katı olduğunu görmemiştim ve şu an gördüğüm merdivenler beni kullanmalısın diye bağırıyordu.Göze çarpmayacak bir yerdeydi bu yüzden görmemem çok doğal.

Etrafıma bakındıktan sonra kimsenin beni izlediğini görmeyince -Evet şu okey oynamayı öğrettiğim ve oynamaya çalışan Jin ve Jungkook'u, üçlü koltuğa hücum etmiş Yoongi ve tabiki çantamdan çıkan çizgi romanlarla kafa bulan Tae'den bahsediyordum.- Hızla oraya yöneldim ve aşağı inmeye başladım.

Aşağıdaki şarkı sesi wani mani mani imm mani mani şeklinde kulaklarıma iletilirken merdivenlerden düşmek üzereydim. Son anda merdivenin demirliklerine tutunduğumda gürültülü bir ses çıkmıştı. Dans ettiklerini yeni fark ettiğim Jimin ve Hoseok da bana dönmüştü. Jimin hızlıca gidip şarkıyı kapatırken Hoseok bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.

"Aah şey ben şarkı sesi duymuştum da" durumu toparlamaya çalışıyorken Jimin panikle "Şarkıyı duydun mu? veya dansı gördün mü?" Dedi. Kabul etmeliyim şu an iyi misin gibi sorular bekliyordum bu tuhaf geldi.

"Eee şey sadece mani mani kısımlarını duydum. Dansı görmedim bile. Özür dilerim ben hemen gitmeliyim sanırım." Tam geri merdivenlere yönelirken Hoseok kolumdan tuttu. " Şey Jimin öyle demek istemedi. Sadece eeeeemm sadeceeeee biz dans ediyorduk ve dans ederken utangacız. Bilirsin kendi halimizde dans ederken biri tarafından görülünce utanırsın değil mi? Hehe öyle değil mi Jimin?" Hoseok açıkcası biraz şüpheli konuşuyordu. Sanki bir şey saklamak istermiş gibi.

"Evet. Evet aynen. Şey sana öyle demek istememiştim. Sadece utangaçlık. Evet. Aynen öyle. Utangaçlık. Hehe" Bilemiyorum ben mi fazla abartıyorum acaba. "Bizimle dans etmek ister misin? Kendi uydurduğumuz bir dansa çalışıyoruz. Kendi uydurduğumuz ama. Bizim kafamızdan yani. Değil mi Jimin?" Hoseok'un her şeyi 'değil mi Jimin?' Diye sormasa burada bir şeyler dönmediğini anlayabilirdim ama şu an şüpheli.Hem Jimin'in 'kafayı mı yedin hyung?' Bakışlarını da görmezden gelemem.

" Açıkcası hala utanıyorum ama bu dansı kimseye göstermezsen neden olmasın? Göstermezsin değil mi?" Dedi Jimin. "Asla" diyerek ağzıma fermuar çektim. Sanırım ben biraz fazla abartıyorum. Ortada bir şey olduğu yok.

Sadece utangaçlık başka ne olabilir ki? Ne yani onlar idol falan da gelecek şarkılarını ve danslarını benden falan mı saklıyorlar?  İdol olsalar ben hemen fark ederdim. Hem sevgilim var benim. O bana söylerdi yani hı? Yanii Off ben şu an gerçek olmayan bişi için tartışıyor olamam değil mi? Öfff


Arkadaşlar hikayenin burasına kadar ve zaman değişmediği sürece Blood Sweat & Tears şarkısı zamanları.

Fakat
Yaşları şu şekilde

Song Yun 20
Jungkook 20
Jimin ve Tae 21
Namjoon 22
Hoseok 23
Yoongi ve Jin 24

Biliyorum biraz sıkıntılı bu kısım ama lütfen anlamaya çalışın.

Teşekkürler

STILL WİTH YOU /JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin