Düzenlendi ✅
Başta uyarmak istiyorum şimdi bahsedeceğim yerler Almanya'nın farklı yerlerinde olabilir ama hepsi birbirine yakınmış gibi hayal edin yani kısa sürede oraya varabilecekmişiz gibi.Yemek işlerini hallettikten sonra hep beraber salonda toplandık ve nereye gidelim diye konuşmaya başladık. İlk önce herkes ben buraların güzel yerlerini bilmiyorum gibi mırıltılar çıkardıktan sonra Namjoon telefonundan gidebileceğimiz yerleri araştırdı ve bizlere gösterdi. Bizde aralarından seçmeye karar verdik.
"İlk önce bugün gideceğimiz yere karar verelim gerisini bu akşam da halledebiliriz" diye akıllıca bir fikir sunan Jin'i içten içe tebrik ettim. Sonra mekanlara bakınmaya başladık. Fotoğraflarda güzel görünen bir yer vardı ve elimle oraya işaret ettim ve "Burası güzel midir?" Dedim. "Ortaçağ kenti Quedlinburg. Sen bu işi biliyorsun" diyen Jimin elini çak işareti yaptı ve bende çaktım.
"Başka bir yere gitmek isteyen var mı? Herkes onaylıyor mu?" Dedi Namjoon mahkemedeymişiz gibi bir hava yaratırken. Yoongi yüzüklü olan ellerini kaldırdı. Bu çocuk ve yüzükleri Tıssss " Evde kalma seçeneğimiz var mı?" Bende gerçekten bir yer söyleyecek sanmıştım.
" Hadi ama Yoongi böyle bir şansımız varken evde kalamazsın" diyen Hoseok yine o sıcak gülümsemelerinden birini yapmıştı. Ve Yoongi söylediği şeyi anında kıvırmaya başladı ."Evde kalmak istediğimi söylememiştim zaten. Ben hep beraber gezelim diye kimse evde kalalım demesin diye önceden sormuştum sadece" diyerek ensesini sıvazlamaya başladı. "Herneyse"
"O zaman karar verildi. Yeniçağ devrimi kraliçeli burgere gidiyoruz değil mi?" Diyerek yerinde zıplayan Taehyung ile birlikte bende kalkıp zıplamaya başladım. "Eveeet Yeniçağ devrimi kraliçeli burgere- bir saniye ne?" Dedim dediğim şeyin farkına vararak "Bunun ismi böyle değildi sanki." Taehyung ise elini gözlerimin önünde hiçbir şey görmeme izin vermeyerek sallıyordu. "İşte öyle bişiydi ismi." Niye onu mıncırasım geliyor.
Namjoon son bir kez elindeki telefondan resmi gösterdi. "Herkes 15 dakika içinde burada olsun" ve koşuşturmaca başladı.
Böyle bir sokağa vardığımızda etkilendim. Çok mütevazi duruyordu. 8 kişi birden ordu gibi sokaklarda dolaşıyorduk. Etraf çok kalabalık değildi bu yüzden çok dikkat çekiyorduk. Bunu önemsememeye çalışarak Taehyung'un işaret ettiği dükkana girdik.
Sadece erkek kıyafetleri ve erkek saatleri satılıyordu ve biz 8 kişi küçücük mağazada dolaşmaya çalışıyorduk. Bende dolaşıyordum çünkü bana onu mu alsam bunu mu soruları yöneltiyorlardı ama gel görün ki hiçbir şey alamadan mağazadan çıktık. Çünkü Jimin kolunu kravat çekmecesine sıkıştırdı ve kurtarmaya çalışırken de camların içinde olan saati yere düşürüp kırdı. Parayı ödememek için kaçmak zorunda kaldık.
Yolumuz iki kıvrıma ayrılırken 4'er 4'er ayrılmaya karar verdik ve taş kağıt makas ile ikili gruplar oluşturduk. Grupları söyleyeyim
Sağ taraf
Bisküvi canavarı (M.Y.) + Gün ışığı (J.H.)
Yemek yapma ustası (S.J.)+ Yakışıklı çocuk (P.J.)Sol taraf
Lider (K.N.) + Çılgın çocuk (K.T.)
Adamınızzz (L.S.) + Tavşan adam (J.J.)ÇOK GÜZEL EŞLEŞMELER EVET EVET
(Sondaki dağılımda üyelerin baş harfleri kullanıldı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STILL WİTH YOU /JK
FanfictionHala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin? /BİTTİ/ DÜZENLENİYOR... (30.04.2021) /21.07.2020/