Düzenlendi ✅
İçeri gidip koltuklara oturduk. Bay bisküvi de aşağı inmişti ve oturucak yer arıyordu. Tek boş yer benim oturduğum ikili koltuğun yanıydı ve ben şu an onunla oturmak istemiyordum. Çünkü onu sevmiyorum. Çok açık değil miydi ama?
Aşağı kata inen bir adet de Jungkook görmemle yanıma gelmesini beklerken koltuğa olabildiğince yayvan bir şekilde oturmaya çalıştım. Ayaklarımı koltuğa koymasamda rahatsızca oturduğum söylenemezdi. Hızlı gelmemesi ile olabilecek yere düşme dışında.
Yanıma yaklaşan Jungkook'un kolunu tutup hemen yanıma otutturdum. Eee şey eeee biraz rezillik oldu sanırım. Oturmaya çalışırken bacağımın yarısına oturdu. Çok hızlı çektiğimden sanırım. Yaniii Üzerime oturuyordu be adam. Öfff
Kolunu hala sıkıca tutup sarıldığımı fark ettiğimde hızla toparlanmaya çalıştım. Çok utanç vericiydi. İyiki yüzümün kızarması gibi bir sorunum yoktu yoksa şimdiye kıpkırmızı bir domates olmuştum. Yoongi de göz devirip Taehyung'u dürtükleyip yerinden kaldırdı ve yerine oturdu.
Zavallı Tae
Özür dilerim
Bir süre sonra film izlemeye karar verdiler. Televizyonu sinema salonundaymışız gibi ayarladıklarında bu büyük televizyonu nereden bulup satın alabileceğimi düşünüyordum. Odama bir tane kesinlikle almalıyım.
Sonunda her şey hazır olduğunda Jin "Kahve içer misin? Uykun açılır" Diye bir soru yöneltti ama bilmiyordu ki "Almıyım. Kahve içince uykum geliyor" Tam tersi bir etki yaratıyordu bana. Zaten genellikle her şey ters etki yaratıyor bana. "Değişik bir özellik. Meyve suyuna ne dersin?" Onayladıktan sonra meyve suyum da geldi. Ben dışında herkes kahve içiyor anlaşılan.
Film çok güzel ilerliyordu. Biraz bahsetmek gerekirsek tesadüfen karşılaşan kızla erkek aksiyon içeren zorluklarla birbirine kavuşuyor diyebilirim. Romantik değil. Zaten bu romantik şeyler bu 7 koca adama uyucak bir film gibi durmuyor. Aksiyon filmi.
Filmin yarısından biraz fazla bir sürede iken omzumda bir baskı hissettim. Şaşkın bir şekilde filmden gözlerimi ayırıp bakışlarımı omuzuma döndürdüğümde ilk hissettiğim şey kahverengi saçlarının arasından duyulan o muhteşem koku. Saçları dudaklarıma istemsizce değiyordu. Kafamı biraz aşağı uyuyor mu diye bakmaya eğdim.
İşte orada uyuyan bir tavşan görmüştüm.
Birden yüzümde aptalca bir gülümseme yakaladığımda hemen yüz ifademi değiştirmeye çalıştım. Umarım kimse görmemiştir. Kafamı filme geri çevirdim. Kendimi gergin hissediyorum bu yüzden de kalbim küt küt atıyordu. Ne yapmalıyım?
Artık filmin ilerleyişi umrumda değildi. Zaten odaklanamıyordum. Ona bir kez daha döndüğümde elindeki kahve bardağını gördüm. Anlaşılan benim gibi ona da kahve yaramıyordu. Yavaşça eline uzandım ve kahve bardağını masanın üzerine koymaya çalıştım.
Herkes filme çok odaklanmıştı. Sanırım bu yüzden Jungkook'un benim omzumda uyuduğunu fark etmemişlerdi. Bir kişi dışında demeliydim.
Yoongi
Bana dik dik bakıyordu. "Ne? Ne? Ne bakıp duruyorsun?" Dedim ağzımı oynatarak. O ise dik bakışlarına devam ederken "Ne ya?" Dedim tekrardan. Yerimde dikleşmeye çalışırken farkında olmadan hızlı hareket ettim. Omzumda uyuyan biri olduğunu unutmuştum.
Ne yapıyım yani her dakika koynumuzda tavşan uyutmuyoruz??
Bu hareketimle birlikte Jungkook biraz mırıldanmaya başladı. Hızla kafamı filme döndürdüğümde Yoongi'nin de aynı şeyi göz devirerek yaptığını görmeden bile anlayabiliyordum.
Aahh Uyandırmıştım İşte Tavşanı
Heyyooww
Yorum yapın lütfeeen
Kalp kalp kalp
❤️ ❤️ ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STILL WİTH YOU /JK
FanfictionHala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin? /BİTTİ/ DÜZENLENİYOR... (30.04.2021) /21.07.2020/