Düzenlendi ✅
Hastaneden çoktan çıkışımızı yapmıştık ve sanırım benim dışımda herkes Jungkookla ilişkimi öğrenmişti. Ayağımı burkmuştum evet ama çabucak iyileştim. Artık böyle şeyler yaşayınca çok çabuk iyileşiyorum. Küçükken sağ ayağımı bir kere sol ayak parmaklarımı iki kere ve sol elimi de bir kere kırmıştım. (Buradaki kişi benim dşdjşdjslcjldj)Jungkookla beraber gece güzel bir uyku çekmiştim. Yanlış anlaşılmamıştır umarım. Sadece ben yatağımda yatarken o da yere yatak yapıp yattı. Başka hiçbir şey olmadı. Cidden diyorum. Aman inanmazsanız sizin terbiyesizliğiniz hıh.
"Buranın en güzel ve sana uygun seni yormayacak alışveriş mekanı burası" diyerek fotoğraf gösteren Namjoon olabildiğince bana uygun bir mağaza aramıştı. Kendisi cidden çok iyi biri diğerleri kadar fazla samimiyetim olmasada fark ediyorum ki diğerleri oraya buraya dağılırken kendisi kapı gibi sağlamlık görevini üstleniyordu. O benim idolüm hehe.
Onu onayladıktan sonra Jungkook'a tutunarak oturduğum yerden kalktım. Jungkook beni kucağına almaya yeltendiğinde onu durdurdum. "O kadar da durumum kötü değil yakışıklı" dedim ve topallasam da yürümeye başladım. Arkamdan sırıtıyordu.
...
Evet bütün herkesi bir kız mağazasına sokmuş ve para gücü adına kapattırmıştım. Şimdi ise herkes ben fazla yürümeden kıyafet kombinleyip gösteriyordu. İnanılır gibi değil ama Yoongi de. Gel keyifim gel misali yani hehe. Bu adamcıklara bayılıyorum.
İlk yanıma gelen kişi Tae olmuştu. Elindeki parçaları inceledim
Hoşuma gitmesinin nedeni Tae'nin üstüne giydiklerinin aynısı olmasıydı. Bu cidden çok hoştu. Elindekileri kapıp hemen üzerimi değiştirdim ve yanına geldim.
Elimi yumruk 🤜🏻 yapıp ona uzattım. "Uzaylı kardeşliği" O da aynı şekilde yapıp yumruk çakıştırdık. "Uzaylı kardeşliği" dedi o da. Görevliye "alıyorum" dedikten sonra Tae yanımdan ayrıldı ve Jimin geldi. Bu sefer de onun elindekilere baktım.
Rahat bir şeyler seçmişti. Bu da hoşuma gitmişti. Onu da onayladıktan sonra yanıma Çok güzel bir şeyle Namjoon geldi.
Çok şık değil miiii? "Hemen denemek istiyorum" diyip elinden aldıktan sonra üzerimi değiştirdim ve karşısına çıktım. "Bunu almazsan küserim" diyen Jungkook'a güldükten sonra görevliye alıyorum işareti verdim.
Jungkook'un elindeki parçaları almaya çalıştım ama izin vermedi. "Bunları alıcaksın sen istemesende. Yarın üstünde görmek istiyorum." Görevliye elindekileri verdi. Gördüğüm kadarıyla kırmızı bir etek ve siyah omuzları açık bir bluzdu. Jungkook bana göz kırpıp Namjoonla yanımdan uzaklaştılar.
Bu ne ara bu kadar şey oldu yaw. Hoseok yanıma geldi ve elindekilerini bana uzattı. "Hoşuna gider diye düşündüm" dedi ve bende elinden aldım. "Ve bu-" diyerek ceketinden bir kaptaki CD'yi bana uzattı. "Bu ne?" Dedim. " Bunun içindekini merak ediyorsan bizi çok özlediğin bir zaman açıp dinle ve izle" dedi. Yine yüzünde o gülümsemesi vardı ama sanki bir şeyler farklıydı.
"Ee hadi denemiyor musun?" Dedi elimdekileri işaret ederek. CD'yi kapıp çantama koydum ve kabinlere ilerledim.
Karşısına çıktığımda çok sevindi. "İşte bu BLUE SİDE" dedi. Mavi tarafla ne demek istediğini anlamasamda gülümsedim. "Çok güzel durdu. Teşekkürler" dedim ve görevliye onaylandı işareti gönderdim.
Hoseok gittikten sonra yanıma Yoongi geldi. "Cidden kıyafet seçtim deme bana" dedim dalga geçer gibi. "Prenseslere layık bir kıyafet olduğunu düşünmesemde idare eder" diyerek elindekini uzattı.
Bak laflara ya
Yalnız seçtiği şey gerçekten çok güzeldi. Karşısına giyip çıktığımda bana 'okey' işareti yapıp görevliye "onaylanmadı dese bile onaylayın" dedi.
İşimiz bitip mağazadan çıktıktan sonra poşetlerimi taşıyan 7 kişiye kendimi gülmemek için zor tutuyordum. İnsanın böyle kardeşleri olmalı, böyle arkadaşları olmalı ve böyle bir sevgilisi olmalı
O zaman yaşamıyorum diyemez insan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STILL WİTH YOU /JK
FanfictionHala seninle kalabilme şansını bana verebilir misin? /BİTTİ/ DÜZENLENİYOR... (30.04.2021) /21.07.2020/