Η μέρα κυλάει απελπιστικά αργά.
Ο Τζέθρο με τον Ουίλ και τα δυο αδέλφια, τον Ντέιβιντ και τον Τζέισον, έχουν φύγει απ' τα χαράματα για το Λονδίνο. Με έχει κυριεύσει μια φοβερή ανησυχία. Φοβάμαι μην συμβεί κάτι και δεν γυρίσει πίσω. Φοβάμαι πως δεν θα τον ξαναδώ.
Δεν είμαι όμως μόνο εγώ ανήσυχη. Βλέπω και τη Σίλια. Με τι νευρικές κινήσεις κάνει τις δουλειές της. Αμίλητη και αγέλαστη, έχει βυθιστεί σε αυτό που φτιάχνει και δεν μιλάει καθόλου.
Κάποια στιγμή γυρίζει προς εμένα και μου λέει :
-"Ιζαμπέλα, θα αναλάβεις να προσέχεις το φαγητό? Λέω να πάω μέχρι το ποτάμι, να πλύνω μερικά ρούχα."
Τα μάτια της θολά. Είμαι σίγουρη ότι είναι έτοιμη να κλάψει, αλλά δεν θέλει να τη δούμε και γι' αυτό θέλει να απομακρυνθεί.
Γλυκιά μου Σίλια. Νιώθω τον πόνο και το φόβο της. Αισθάνομαι και γω το ίδιο και μπορώ να την καταλάβω απόλυτα. Δεν θέλει να την δουν να ξεσπάει και έχει δίκιο.
Πάω κοντά της.
-"Σίλια, θες να κατεβάσουμε το καζάνι απ'τη φωτιά και να έρθω κι εγώ μαζί σου?"
-"Όχι Ιζαμπέλα, σε παρακαλώ. Δεν είναι πολλά. Θα τα πλύνω μόνη μου και θα γυρίσω. Εσύ μείνε εδώ. Δεν χρειάζεται να έρθεις. Άλλωστε, είναι τόσο κρύο το νερό, δεν υπάρχει λόγος να ξεπαγιάσουμε και οι δύο. Θα πάω μόνη μου, θα τα πλύνω και θα γυρίσω."
Με κοιτάει με τα ολοστρόγγυλα μάτια της, που είναι ο ορισμός της θλίψης αυτή τη στιγμή και ας προσπαθεί να το κρύψει.
-"Όπως θες καλή μου." Της λέω και της χαμογελάω.
Γυρνάει, παίρνει ένα καλάθι με ρούχα και φεύγει για το ποτάμι.
Μένω μόνη μου στο μεγάλο δωμάτιο. Στέκομαι πάνω απ'το καζάνι και ανακατεύω αφηρημένα το περιεχόμενό του, ενώ η σκέψη μου γυρίζει στον Τζέθρο και στη φράση που μου είπε πριν φύγει.
-"Ζε μπραχ λιχ ιν μαιν ζιλ." Επαναλαμβάνω μόνη μου στον εαυτό μου.
-"Γιε μπραχτ λιχτ ιν μαιν ζιλ."
Ακούω τη φωνή του Άντονι πίσω μου.
Γυρίζω και τον βλέπω. Κάθεται στηριγμένος στην πόρτα, μασουλώντας ένα μήλο και με κοιτάει με ένα έντονο ερευνητικό βλέμμα.
-"Τι είπες?" Του λέω κοιτώντας τον έκπληκτη και ξεροκαταπίνοντας.
-"Η σωστή φράση είναι -Γιε, όχι ζε, μπραχτ, όχι μπραχ, λιχτ, όχι λιχ, ιν μαιν ζιλ.-"
YOU ARE READING
Στη δίνη του παρελθόντος
Historical FictionΗ Ιζαμπέλα, φοιτήτρια ιστορίας τέχνης, μελετάει στη βιβλιοθήκη της σχολής της στο Κέιμπριτζ. Μια ισχυρή ηλεκτρική καταιγίδα θα αλλάξει τη ζωή της για πάντα. Ιστορικό φαντασίας. Μια ιστορία με πάθη, όνειρα, τραγωδίες και προδοσίες, εν μέσω γεγον...