Επιστρέφουμε στο Μπράτζε ρέφιουτζ. Κάθομαι πάνω στο άλογό μου έχοντας την Ιζαμπέλα καθισμένη μπροστά μου, με το χέρι μου προστατευτικά περασμένο γύρω απ'τη μέση της.
Η γυναίκα μου! Της ζήτησα να με παντρευτεί και είπε ναι! Είπε πολλά περισσότερα από ένα ναι! -Δεν υπάρχει τίποτα που να θέλω περισσότερο, απ'το να γίνω γυναίκα σου, να περάσω όλη την υπόλοιπη ζωή μου μαζί σου, δίπλα σου.-
Δεν ήθελα να την αποχωριστώ αφήνοντάς την να ανέβει στο δικό της άλογο. Την πήρα αγκαλιά μου και την κάθισα μπροστά μου στο δικό μου άλογο. Το κορίτσι μου! Η γυναίκα μου!
Παραλίγο να τα καταστρέψω όλα! Είχα σκεφτεί ένα σωρό λόγια να της πω, αλλά ως συνήθως όταν είμαι μπροστά της, χάνω τον εαυτό μου. Πρώτα έφερα στη μνήμη μου τον πατέρα και την έκανα να νιώσει άβολα. Μετά την έκανα να κλαίει με λυγμούς.
Τελικά μου είπε ότι είναι δάκρυα χαράς. Αυτή η υπέροχη γυναίκα που έχω εδώ μπροστά μου, στην αγκαλιά μου. Δέχτηκε να γίνει γυναίκα μου και μόλις πέρασαν τα πρώτα λεπτά της χαράς και του ενθουσιασμού, τώρα ήρθε η ώρα της συνειδητοποίησης. Τι ζωή θα της προσφέρω? Τι είδους ασφάλεια θα της παρέχω? Πού θα ζήσουμε? Κυνηγημένοι σε ένα ξύλινο καταφύγιο στην κορυφή του Σάρρεϋ Χιλς?
Με το ελεύθερο χέρι μου, βαστάω τα λουριά απ'το άλογό της που μας ακολουθεί δίπλα με σιγανό βήμα.
-"Θέλω να δω την αντίδραση των παιδιών και κυρίως του Άντονι, μόλις τους πούμε την απόφασή μας. Ξέρεις, είναι η πρώτη φορά που παίρνω μια τόσο σοβαρή απόφαση για τη ζωή μου, χωρίς να το έχω συζητήσει με τον Άντονι."
Ανασηκώνει το κεφάλι της και με κοιτάζει. Δείχνει έκπληκτη!
-"Ο Άντονι δεν το ξέρει?"
-"Όχι! Δεν το συζήτησα καν μαζί του. Μόνο στον Ουίλ το είπα, επειδή ήμαστε μαζί όταν αναζήτησα σιδηρουργείο. Του είπα τι σκόπευα να κάνω και με εξέπληξε με τη συμπεριφορά του."
Στρίβει το σώμα της μπροστά μου για να γυρίσει ελαφρώς, να με κοιτάζει καλύτερα. Τώρα δεν δείχνει μόνο έκπληκτη, αλλά και ανήσυχη. Τα υπέροχα γαλανά μάτια της, λες και σκοτείνιασαν. Με ρωτάει πώς αντέδρασε ο Ουίλ και το πρόσωπό της έχει σοβαρέψει. Δεν καταλαβαίνω! Γιατί αντιδρά έτσι?
Της εξιστορώ πως ο Ουίλ ενθουσιάστηκε, μου έδωσε συγχαρητήρια και μετά αυτό που με εξέπληξε ήταν ότι ζήτησε την άδειά μου, να ζητήσει και αυτός από τη Σίλια να γίνει γυναίκα του.
YOU ARE READING
Στη δίνη του παρελθόντος
Historical FictionΗ Ιζαμπέλα, φοιτήτρια ιστορίας τέχνης, μελετάει στη βιβλιοθήκη της σχολής της στο Κέιμπριτζ. Μια ισχυρή ηλεκτρική καταιγίδα θα αλλάξει τη ζωή της για πάντα. Ιστορικό φαντασίας. Μια ιστορία με πάθη, όνειρα, τραγωδίες και προδοσίες, εν μέσω γεγον...