Κεφάλαιο 38 - Εφιάλτες

280 65 84
                                    

Πίνακας "Η μάχη του Νάσμπι" Εμφύλιος πόλεμος Αγγλίας, Τόμας Φέρφαξ - Ολιβερ Κρόμγουελ. Νίκη Κοινοβουλευτικών - Άγνωστου καλλιτέχνη


Καθόμαστε με την Σίλια πιασμένες χέρι χέρι και τους βλέπουμε να απομακρύνονται. Η καρδιά μου σφίγγεται. Πρώτη μέρα μας ως παντρεμένοι και φεύγει σε επικίνδυνη αποστολή. Μου υποσχέθηκε ότι θα είναι από απόσταση και θα ελέγξουν μόνο την κατάσταση.  Μίλησα και με τον Άντονι και τον Ουίλ. Με καθησύχασαν και αυτοί, ότι όλα θα πάνε καλά και δεν θα κάνουν τίποτα απερίσκεπτο. 

Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως θα έχω τόσο αντικρουόμενα συναισθήματα, τέτοιο μπλέξιμο σκέψεων μέσα στο μυαλό μου, για κάποιο θέμα. Θέλω να πάνε και να βρουν την πατατούλα μου, την Γκέηλ και τα κορίτσια της, να είναι γερές και να τις πάρουν από κει. Να καταφέρουμε να ξαναβρεθούμε. Αλλά ο φόβος με έχει κυριεύσει. Κι αν όλα πάνε στραβά? Αν αντί ο στρατός να ελευθερώσει τις γυναίκες, τις σκοτώσει? Αν τους δουν? Αν τους πιάσουν? Αν, αν, αν...

Θεέ μου, θα τρελαθώ! Πώς θα περιμένω μέχρι αύριο να τον ξαναδώ? 

Πρέπει να απασχολήσω το μυαλό μου με κάτι άλλο. Πρέπει να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου. Κατ'αρχήν, να προσπαθήσω να θυμηθώ τα γεγονότα, όπως τα έμαθα πριν από χρόνια στο σχολείο.  

Κάτι μου θυμίζει αυτή η μεταφορά στρατευμάτων στα βόρεια. Κάτι σημαντικό... Και εμφανίστηκε και ο Όλιβερ Κρόμγουελ. Ο κύριος πρωταγωνιστής του εμφύλιου πολέμου... Θυμήσου Ιζαμπέλα, θυμήσου!

Ω! Θεέ μου και τι δεν θά'δινα να είχα μια οθόνη και ίντερνετ.  Να γκουγκλάρω πληροφορίες για τον εμφύλιο της Αγγλίας, τον Φέρφαξ, τον Κρόμγουελ... 

Να γκουγκλάρω... Ακόμα και η λέξη, από μόνη της μέσα στο μυαλό μου, μου δημιουργεί μια απίστευτη νοσταλγία. Αλλά παράλληλα ηχεί αταίριαστη στο μυαλό μου και στην πραγματικότητα που ζω. Η πρόσβαση σε πληροφορίες της εποχής μου..., τώρα που δεν την έχω, συνειδητοποιώ πόσο σημαντική ήταν. Τώρα όμως δεν μπορώ να έχω καμιά βοήθεια, πέρα απ'ότι μπορώ να θυμηθώ με το μυαλό μου και δυστυχώς δεν είναι πολλά. 

Σκέψου Ιζαμπέλα, σκέψου! 

Ο Ντέιβιντ και ο Τζέισον είπαν πως ο Βασιλιάς τραβάει τα στρατεύματά του βόρεια. 

Βόρεια. Τι είναι βόρεια? Μα βέβαια! Οι Σκοτσέζοι! Ο Βασιλιάς θέλει να κάνει επίδειξη ισχύος προς τους Σκοτσέζους που μποϊκοτάρουν την εφαρμογή της ενιαίας  αγγλικανικής θρησκείας και έχουν ξεσηκωθεί εναντίον του Στέμματος.  

Στη δίνη του παρελθόντοςWhere stories live. Discover now