Κεφάλαιο 31 - Λονδίνο

305 67 137
                                    

Πίνακας του Claude de Jongh (1600-1663) - Old London Bridge


Γυρίζουμε όλοι αμίλητοι και ανεβαίνουμε το λόφο με αργό βήμα, πατώντας στο αφράτο χιόνι που είναι απλωμένο ολόγυρά μας. Το κρύο αρχίζει να αγριεύει. Η ζεστή ανάσα των αλόγων αλλά και η δικιά μας, δημιουργεί λευκά συννεφάκια καθώς έρχεται σε επαφή με τον κρύο αέρα γύρω μας.

Η επίσκεψή μας στο Λονδίνο δεν ήταν τόσο διαφωτιστική όσο θα περίμενα. Γενικά, επικρατεί μια ένταση που δεν μπορείς να προσδιορίσεις. Όλοι είναι εναντίον όλων, υπάρχει έντονη καχυποψία, αλλά το κυριότερο, υπάρχει μεγάλος φόβος. Τρόμος θα έλεγα καλύτερα, βασιλεύει σε ολόκληρη την πόλη.

Παρ'όλα αυτά, μαζί με τον Ουίλ, καταφέραμε και μιλήσαμε με πάρα πολύ κόσμο. Κάτι που δεν ήταν καθόλου εύκολο, αφενός μεν γιατί έπρεπε να είμαστε πολύ προσεκτικοί με ποιον μιλάμε και τι λέμε, αφού ο Ουίλ καταζητείται και αφετέρου δε γιατί ο φόβος έχει πνίξει τους πάντες και δύσκολα ανοίγονται.

Όμως, όπως γίνεται πάντα στις ταβέρνες, πίνοντας και κερνώντας κόσμο, οι γλώσσες λύνονται και οι άνθρωποι ανοίγονται, όπως ανοίγει ένα μπουμπούκι μέσα στο νερό. Χαλαρώνουν και αρχίζουν να μιλάνε.

Βοήθησε πολύ και το ότι εξασφαλίσαμε μια εφημερίδα, που έχει αρχίσει και κυκλοφορεί στο Λονδίνο μια φορά την εβδομάδα. Την Μπέροους Ουόρτσεστερ Τζούρναλ, μια φυλλάδα που τυπώνεται με μια μέθοδο, όπως αυτή που τυπώνονται τα βιβλία, με τη διαφορά ότι φτιάχνουν ένα φύλλο με τρέχουσες ειδήσεις. Ενώνουν ξύλινα ψηφία μέσα σε ένα τελάρο, περνάνε μελάνι πάνω τους και πιέζουν πάνω σε υφασμάτινα φύλλα με μια χειροκίνητη πρέσα, εξασφαλίζοντας έτσι τη δυνατότητα να φτιάξεις γρήγορα πολλά φύλλα. 

Τα αδέλφια Τζέισον και Ντέιβιντ, μάθανε γι'αυτή και την αναζήτησαν

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Τα αδέλφια Τζέισον και Ντέιβιντ, μάθανε γι'αυτή και την αναζήτησαν. Έχοντας την εφημερίδα στα χέρια μας μέσα στην ταβέρνα και διαβάζοντας διάφορα άρθρα δυνατά, προσελκύσαμε πολύ κόσμο, που σιγά σιγά με τη βοήθεια του αλκοόλ, λύθηκε η γλώσσα τους και άρχισαν να συμφωνούν, ή να διαφωνούν με τα γραφόμενα. Γρήγορα βρεθήκαμε πλαισιωμένοι από ένα σωρό κόσμο, που ήταν πρόθυμοι να μας πουν ένα σωρό πληροφορίες που είχαν μάθει από διάφορες πηγές.

Στη δίνη του παρελθόντοςOnde histórias criam vida. Descubra agora