Ευτυχία! Μια απλή λέξη που όμως περιέχει τόση ικανοποίηση, τόση πληρότητα!
Είμαι ευτυχισμένη! Βαστάω στην αγκαλιά μου την κόρη μου, την κόρη του Τζέθρο μου, τη μικρή μας Άννα. Θηλάζει πάνω στο στήθος μου, κάνοντας μαγευτικούς ήχους ικανοποίησης, σαν μικρό γατάκι που γουργουρίζει από ευχαρίστηση.
Στενοχωριέμαι τόσο πολύ που σιγά σιγά κόβω αυτή την εκπληκτική εμπειρία του θηλασμού, αλλά το κοριτσάκι μου μεγαλώνει και δεν της είναι αρκετό μόνο το γάλα μου πια. Έδωσε ολόκληρη παράσταση την ημέρα που δοκίμασε την πρώτη της τροφή, πέρα απ' το δικό μου γάλα. Έβγαζε κραυγούλες ενθουσιασμού και τέντωνε τα χεράκια της ενθουσιασμένη, περιμένοντας την επόμενη κουταλιά. Είναι τόσο αστείο και αναζωογονητικό να παρακολουθείς τον ενθουσιασμό της, με το που βλέπει να έρχεται το πιατάκι με τον αραιό χυλό με μέλι. Κουνάει χέρια και πόδια γεμάτη χαρά και κάνει γελάκια και κραυγούλες που σε τρελαίνουν. Σήμερα η Λούσι της έχει κάνει ζωμό από διάφορα χόρτα, λαχανικά και κοτόπουλο και σύντομα θα δοκιμάσει και το πρώτο της αβγό.
Το μόνο που με ευχαριστεί από αυτή την αλλαγή στη διατροφή της κόρης μου, είναι ότι πλέον μπορώ να απομακρυνθώ για λίγο από κοντά της. Είναι πολύ τυχερό το παιδί μου. Μεγαλώνει σε ένα υπέροχο περιβάλλον, περιτριγυρισμένη από κόσμο που την αγαπάει και την φροντίζει. Όλοι ασχολούνται με την μικρή πριγκιποπούλα μας. Παίζουν μαζί της, την πλένουν, την ντύνουν και τώρα που άρχισε να τρώει από πιάτο, όλες οι κοπέλες τσακώνονται, ποια θα είναι η επόμενη που θα την ταΐσει.
Έχω κανονίσει σήμερα, να κάνω την πρώτη μου βόλτα, μετά από αρκετούς μήνες, προς το δάσος, που το έχω τόσο επιθυμήσει. Την προγραμματίζω αρκετές μέρες τώρα και είμαι ενθουσιασμένη που θα βγω και πάλι έξω. Είμαστε στις τελευταίες μέρες του Φεβρουαρίου και τα δέντρα είναι πασπαλισμένα με χιόνι, δημιουργώντας μαγευτικές εικόνες. Μου έχει λείψει αυτή η βόλτα περπατώντας κοντά στο ποτάμι και περιμένω πώς και πώς να ξαναπερπατήσω στα γνώριμα μονοπάτια, που είναι μεταμορφωμένα αυτή την εποχή, λόγω του χιονιού.
Είχαμε δύσκολο χειμώνα, με πολύ κρύο και αρκετές χιονοπτώσεις. Ο Τζέθρο έδωσε μεγάλο αγώνα, για να σώσει τις καλλιέργειές του από την παγωνιά και τα κατάφερε πάρα πολύ καλά. Οι καλλιέργειες κάτω από το χώμα, δεν επηρεάστηκαν από το χιόνι και η παραγωγή σε γογγύλια, κρεμμύδια, πράσα, παντζάρια, καρότα και ρέβες, πήγε πάρα πολύ καλά. Αλλά και οι επιφανειακές καλλιέργειες, από λάχανα, κουνουπίδια και μπρόκολα, με την φροντίδα του άνδρα μου, πήγαν περίφημα και σήμερα είναι η μέρα του μήνα, που πάει στο Λονδίνο για να πουλήσει την παραγωγή του. Έχει φύγει από το πρωί για Λονδίνο και δεν θα γυρίσει νωρίτερα από αργά το βράδυ.
ČTEŠ
Στη δίνη του παρελθόντος
Historická literaturaΗ Ιζαμπέλα, φοιτήτρια ιστορίας τέχνης, μελετάει στη βιβλιοθήκη της σχολής της στο Κέιμπριτζ. Μια ισχυρή ηλεκτρική καταιγίδα θα αλλάξει τη ζωή της για πάντα. Ιστορικό φαντασίας. Μια ιστορία με πάθη, όνειρα, τραγωδίες και προδοσίες, εν μέσω γεγον...