Senin Sarılmana İhtiyacım Var.

259 4 0
                                    

Okulun son günü. Yataktan kalkmak bile istemiyorum açıkcası. Birde yarın düğün var üstelik. Acıyan bir boğaz. Tam bir sümüklü havasındayım.

-"Ada hadi uyan meleğim."

Ama ben kalkmak istemiyorum ki. Hemde hiç. Gitmesem olmazmıydı bugün ? Belki anneme rol yaparsam, hatta rol yapmama bile gerek yok bu halimi görse kesinlikle okula göndermez beni.

-"Annnnnneeeeeeeee !"

Ayak sesleri geliyor. O kadar hızlı çıkıyor ki basamakları. Ve kapının önünde hızlı bir nefes alış-veriş sesi. Gene birşey oldu zannetmişti kesin. Neden bu kadar telaşlanıyor ki ? Odanın kapısı açıldı.

-"Birşey mi oldu meleğim ?"

-"Birşey olmadı ama hiç iyi hissetmiyorum. Okula gitmesem olur mu ?"

Yüzüne tatlı bir tebessüm takındıktan sonra yanıma gelip yatağa oturdu yavaşça. Elini alnıma götürüp ateşime baktı. Ve bir duygu yüklenmesi daha. Sizin anneniz veya babanız hastayken her zaman sizinle ilgilenmiş olabilir belki ama ben bunu ilk defa yaşıyorum. İlk defa annem benim için telaşlanıp, ateşime bakıyor.

-"Peki meleğim nasıl istersen."

Üzerimde baskı kurmamasını gerçekten seviyorum. Sigara içmeme karışmıyor, erkek arkadaşıma saygı duyuyor ve beni kaale almaya başladı son zamanlarda..

Kapının çalmasıyla bu duygununda sonuna geldiğimi farkettim. Kim gelmişti acaba ? Hare'dir yüksek ihtimalle. Söz vermiştim okula beraber gideriz diye. Ama sözümü tutabileceğimi hiç sanmıyorum.

Aşağıdan annemin sesini duyduğumda onu iyice duyabilmek için kulak kabartmıştım. Ama anlayamamıştım. Ayağıma köpekli terliklerimi giyip aşağıya indim. Meriç kapıda dikilmiş bana bakıyordu. Hey neden öyle bakıyor ?

-"Neden bana öyle bakıyorsun ?"

-"Seni ilk defa pijamayla görüyorum da ondan. Harikasın."

Ooo olamaz ya pijama. Nasıl çıktım ben bôyle odadan ? Gerçekten hayatımda yaptığım en büyük salaklıktı. Kafamı yere eğdim. Çünkü gerçekten utandım. Saçlarım ucube gibi, pijamalarım var ve köpekli terliklerimle çıkmıştım odadan.

-"Gelmiyor musun okula ? Neden hala giyinmedin ?"

Onunla okula gitmek iyi bir fikirdi ama gerçekten gidemeyecek kadar kötüydüm. Annem benim yerime cevap vermek istiyormuş gibi görünüyordu. Ve her zaman ki gibi bu işlemi yerine getirecekti sanırım. Bekliyorum artık yani.

-"Meriç Ada biraz hasta yavrum okula göndermeyi düşünmüyorum."

SEN BENİM DİĞER YARIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin