Gözlerimi açmaya bile mecalim yoktu. Nerden gelmişti bu yorgunluk ? Hare hala hayvan gibi yatıyorrdu be kardeşim. Tepemede çıkmış. Ölüyorummm kurtarın beni.
-''Hare uyansana kızım ölüyorum tepeme çıkmışsın.''
-''Ya anne 2 dakika daha.''
Anne öylemi anne ? Al sana anne. Kafamın altındaki yastığı alıp kafasına vurduğumda çığlık atarak yerinden kalktı. Gülmemek elde değildi ki. Tipe bak askskd.
-''Kalkmayı düşünüyor musun prenses hazretleri ? Okula geç kalıyoruz.''
-''Geçen seninde bana söylediğin gibi Ada. Annen gibi konuşuyorsun.''
Gerçekten çok komikti Hare Hanım. Hiç gülmedim ki. Gülünücek birşey yok ki ortada. Banyoda yüzümü yıkadıktan sonra odaya geldim ve havluyu odanın bir köşesine fırlattım. Kim bilir kaç ay sonra onu tekrardan görebilecektim acaba ? Gardolabın kapaklarını açıp içinden bir tane siyah pantolon ve beyaz yazılı tişörtümü aldıktan sonra hemen giyindim. Hare'de geldiğinde okula gitmek için hazırdık.
5 dakikalık bir yolculuktan sonra okulun önüne gelmiştik. Hiç derse giresim yoktu. Hemde sigaram bitmişti. Hare'yi içeri yolladıktan sonra markete girdim ve sigaramı aldım. Tam çıktım okula gidiyordum ki sokağın başında Bora'yı görmemle arkamı dönüp hızlıca yürümem bir olmuştu. Yürüme demek hata olurdu koşuyordum resmen. Ama Bora beni görmüş olacak ki yanıma gelip kolumu tuttu. Hızlıca kolumu kendime çektiğimde şaşırmıştı. Ne bekliyorsun gerzek ? Sana sarılmamı falan mı ?
-''Bana bir daha sakın dokunmamanı söylemiştim. Çek pis ellerini üzerimden.''
-''Ada amacım sana zarar vermek değil. Sadece konuşmak istiyorum lütfen ?''
Konuşacak ne kalmıştı ki. Beni Meriç'in önünde nasıl öyle bıraktığını mı konuşacaktık ? Yoksa bana yapacaklarını mı ? İstemiyordum. Bundan sonra kimse beni kıramayacaktı, üzemeyecekti. Cam gibi olacaksın Ada seni kıranı keseceksin.
-''Konuşacak hiçbirşey yok. Etrafımda dolanma artık. Sen bana vurdun o gün. Bağırdın. Canımı yaktın şimdi bana gelmiş amacım sana zarar vermek değil mi diyorsun ? Ben sana yapma diye yalvardığımda ne yaptın Bora bırak beni dediğimde ne yaptın ? Ne sanıyordun gerçekten ? O olay olduktan sonra hep yanında olacağımı mı ? Yoksa Meriç'ten intikam aldığınımı düşündün ? Bu neyin intikamı ve beni neden işin içine kattın Bora ? Benim ne günahım vardı da yaşattın bunları bana. Meriç'i seviyorum tamam mı. Oda beni seviyor. Ama sen aramıza girdin.vO olay olduktan sonra ben Meriç'in yüzüne bakamadım sen bana dokunmadığın halde. Mutlu musun Bora ? Konuşmuyoruz onunla. İçimde fırtınalar, kaoslar başlattığının farkındamısın ? Diyorum ki keşke kendimi bir yerden atsaydım da bu konuşmayı yapmak zorunda kalmasaydım. En azından bir daha seni görmek zorunda kalmazdım.''
Yanından geçip okulun önüne geldikten sonra hiç derse giresim yoktu. Bütün keyfimi kaçırmıştı. Olmayan keyfimi. Eve gidip uyumak istiyordum. Ama Hare'ye haber vermeliydim. Arasam olmazdı şimdi dersteydi. Mesaj atsam merak edip benimle gelmek isteyecekti. Ama en iyisi mesaj atıp haber vermekti onu merakta bırakmaya hakkım yoktu.
Gönderilen: Hare
-Ben eve gidiyorum. Biraz başım döndü hemde baya yorgunum. Haberin olsun.
Gönderen: Hare
-Ada iyi misin ? Ne oldu ? Yanına gelmemi ister misin ?