'TANITIM'

73.8K 2K 807
                                    

ÖNCELİKLE BURAYA KİTABA OKUMAYA BAŞLADIĞINIZ TARİHÎ BIRAKIRSANIZ SEVİNİRİM.

14/04./20

İYİ OKUMALAR.

----------------------~------------------

"Bebeğim, korkma. Sen sadece iş teklifinde bulundun. Adam seni neden dövsün bunun için?"

"Meslek sahibi olmuşsun ama adam olamamışsın dedim." Diyerek Ilgaz'ın kahkaha atmasına sebep olmuştum. "Gülme Ilgaz. Adam şey."

"Ney?"

"Mavi üniformalı!" Dedim mesleğinin adını söyleyemediğim, söylemek istemediğim, için kıyafetin renginden yola çıkarak. Ve bunu herkes, en azından beni tanıyan herkes hangi mesleği kastettiğimi , anlıyordu.

"Dur!" Diye bağırdığında adımlarımı durdurdum.

"Ne bağırıyorsun lan!" Diye bende eş zamanlı bağırdığımda yeşil gözler bakışlarını bir kez daha üzerime dolamıştı.

Bir onun dikkatini çekmediğim kalmıştı! O da oldu!

"Diğer tarafa git İzel. Adamın üstüne üstüne neden gidiyorsun?"

"Bağırma bana!"

*************

Kitapta konu olarak herhangi bir değişiklik olmayacak ama ilk bölümlerin düzenlenmeye ihtiyacı vardı ve bu yüzden konuyu saptırmadan bazı yerleri düzenleyerek tekrar atacağım.

Düzenlenmiş ilk bölümü de akşama salacağım. Eğer bu şekilde devam edersem ikinciyi de çok beklemeden gönderirim diye düşünüyorum.

24/01/23

Aşağıdaki yazıyı dikkate almanıza gerek yok. Eski tanıtımdam kalmıştır...

*************

BİR KAÇ GÜN SONRA İLK BÖLÜMÜNÜ ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM.

TANITIM KISMINI NASIL BULDUĞUBUZU BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM.

TEŞEKKÜRLER.

SİZLERİ SEVİYORUM.
KENDİNİZE DİKKAT EDİN.
ALLAH'A EMANET OLUN.

***********************

Arkadaşlar kitabımda polislere karşı herhangi hakaret yada kötü bir kelime bulundurmuyorum.

Kitabımı okumadan adına göre yargısız infaz yapmayın.

POLİS FOBİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin