YENİ BÖLÜM GELDİ. İYİ OKUMALAR BEBEKLERİM...
BOL BEĞENİLİ BOL YORUMLU BİR BÖLÜM OLUR İNŞALLAH...
ÇOKÇA EĞLENMENİZ (!) DİLEĞİYLE...
Bölümü beğenmeyi ve satır arası yorumlar yapmayın unutmayın rica ediyorum.
Bana bir çiçek verin lütfen 🌼🌼
*************
"Ayaz sen odana git hadi bizim bir şey konuşmamız gerek."
"İzel ablaya bir şey sorabilir miyim?" Dağhan kafasını aşağı yukarı sallayınca Ayaz yanıma gelip elimi tutup beni aşağıya çekiştirerek boyumu kısaltmam gerektiğini anlatmak isteyince dizlerim üzerine çöktüm. Ve hemen kulağıma doğru yaklaşıp sadece benim duyacağım şekilde fısıldadı.
"İzel abla şimdi sıçtık değil mi?" Sıçtık kelimesinin ne anlamda kullanıldığını hala bildiğinden şüpheliydim fakat evet şimdi sıçmıştık. Pardon ben sıçmıştım. Ben bu çocuğa bu kelimeyi unutması için rüşvet teklif etmiş ve mısır almıştım ama o kadar doğru birde söylemişti ki diyecek bir şeyim yoktu...
"Evet... Hemde çok fena."
Ayaz'ın dudaklarını ısırarak babasına bakıp yanımdan ayrılışı bende bir şeyleri kopartmıştı. O bakış sanki benim sonummuş gibiydi. Dağhan, Ayaz'ın yere çekmesiyle yere oturmuş olan bedenimin dibine gelerek, ayak uçlarıma değen ayakkabısıyla masanın üzerine koymuş olduğu kelepçesini avuçları arasında tutmuş zümrüt gibi parlayan yeşillerini kırpmadan bana bakıyordu.
O kadar da sinirli olamazdı değil mi? Sadece cam konusuydu sonuçta. Henüz bildiği...
"Kalk." Cevap vermeyi son seçenek olarak görürken başımı 'hayır' iması taşıyan bir şekilde yukarıya doğru kaldırdım. Refleks olarak kaşlarımı da kaldırmış bulunmuştum haliyle.
"Kalk Naz."
"Sen otursana Dağhan burası çok iyi." Çenem yine düşük olduğunu kanıtlamak ister gibi ağzımdan kaçmıştı bu kelimeler.
Dağhan yere doğru eğilip beni kollarımdan tutup kendisine doğru çekerek yine yere oturmayayım diye belimi tutuyordu. Kalk dediğinde kalksaydım ki ben salak gibi yapmamıştım belki kaçma şansım olurdu. Ama şimdi kolları arasında biraz zor kaçardım.
"Başla."
"Neye?" Çokça masumluk içeren sorumu o kaçma girişimi olduğunu düşünmüş olmalı ki tırnaklarını etime geçirdi. Neden bu kadar uzun bu adamın tırnağı ki? Kız gibi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS FOBİSİ
Novela Juvenil❝Geçmişinde yaşadığı travmatik bir olaydan dolayı polislik mesleğinin adından bile ölesiye korkan bir kadın, farkında olmadan başına ömürlük bela olacak bir başkomiserle Adana sokaklarında denk düşer. Adamın polis olduğunu öğrendiğinde korkuyla ora...