SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ UNUTMAYINIZ...
İYİ OKUMALAR...
*************
Şuraya bir papatya alayım 🌼
🌼
Dedemden ayrılıp usulca babaannem yöneldim, tam sarılmak için kollarımı uzattığım sırada başımdan aşağıya dökülen soğuk suyla bünyemi ele geçiren uyku artık beni terk etmişti.
Elimle suratımı sıvazlayıp yüzümde kalan su damlalarını sildim.
Ben neden hep hak etmediğim şeylerle sınamıyorum!?
"Gelmeseydin hiç, cenazemize buyur ederdin!" Babaannemin sinirli sesi kulaklarımı çınlatmıştı âdeta. Başımı yavaşça Ilgaz'a çevirip gülen suratına bakıp kaşlarımı çattım.
Ben sudan yeni çıkartılmış balık gibi ıslanayım o bana gülsün!
Kardeş sevgisine bak...Babannemin elindeki hepsini dökmeyerek yarısını dolu bıraktığı bardağı alıp ikizimin başından aşağıya döktüm. Ve usulca bana yaptığı gibi, gülümseyerek yüzüne bakıp babaanneme döndüm.
"İzel," Ilgaz başıma avuç içini yerleştirip iteklediğinde geriye gideyim derken ayaklarım birbirine dolanmış ve ben kalçamın üzerine düşmüştüm.
Şu anda yere düştüm diye hıçkıra hıçkıra ağlayasım vardı.
"Aman, Naz yavrum." Dedem korkuyla yanıma gelip ellerimden tutarak yerden kaldırmıştı beni. Dedem olmasa yerden kalkmak gibi bir düşüncem yoktu ki dedemden başka kimse de gelip İzel'i kaldırayım dememişti.
İşte buna üzüldüm! Birazcık!
Annem dudaklarını birbirine bastırmış ve sinirle hamurdanmış fakat sesli yaptığı için herkes duymuştu. "Kızımın adı İzel. Cengiz baba, Allah aşkına Naz deyip durmayın kıza." İçimdeki küçük çocuk anneme tezahuratlar yapıyordu elinde İzel yazılı bayrakları sallayarak.
İzel benim adım, İZEL!
"Sus gelin hanım, söyleyemiyorum ben o garip ismi." Annem ve ben ayni anda 'sabır' çekmiş ve göz devirmiştik.
Dedem beni kaldırmasına rağmen bırakmamış kısa saçlarıma dokunmuştu.
Dedeciğim çok yanlış sulardasın, omzuna yaslanıp ağlamamı istemiyorsan saçlarıma dokunmayı keser mısın?!
Çok ciddiyim!
Keşke dışımdan da söyleyecek kadar rahat ve geniş olsam.Dedem ve annem -arada ıslak saçlı Ilgaz- arasında gidip gelen gözlerim etrafa kaymıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS FOBİSİ
Novela Juvenil❝Geçmişinde yaşadığı travmatik bir olaydan dolayı polislik mesleğinin adından bile ölesiye korkan bir kadın, farkında olmadan başına ömürlük bela olacak bir başkomiserle Adana sokaklarında denk düşer. Adamın polis olduğunu öğrendiğinde korkuyla ora...