AKŞAM ATMAKTAN VAZGEÇİP ŞİMDİ ATMAYA KARAR VERDİM. SİZLERİ BEKLETMEK İSTEMEDİM.🌸🌸
KEYİFLİ VE GÜZEL OKUMALAR.
🌸
Daha dün Instagram hesabı açtım kurgularla ilgili.
İnstagram hesabı: liliesyss
Bulamayanlar, profilimdeki linkten hemen takip edebilirler. Kurgularla ilgili alıntılar, bilgiler hepsini oradan paylaşacağım.Bir çiçek bırakalım buraya .🌸🌸
*************
"Sence ben kötü mü kokuyorum?"
Yağmur yüzüme bakıp ne kadar ciddi olduğumu anlamak istercesine suratımı, bütün karışlarına gözleri değecek kadar derin inceledi. Ciddi olduğumu anladığı dakikadan sonra büyük ve kulak tırmalayan bir kahkaha patlatmıştı. "İzel..." Kahkahaları arasında zar zor seçiyordum kelimelerini. "Nereden çıktı bu şimdi?" Yatağa uzanıp gözlerimi tavana dikmiştim.
Aklımdan çıkmamıştı ki... Eve gelip yattığımdan beri zihnimde fink atıyordu. Gece rüyama bile girmişti.
"Ne bileyim? Aklıma takıldı öyle." Yağmur'da yanıma uzanıp sarı saçlarını geriye yatırdı.
"Sen kolay kolay takmazsın böyle şeyleri. Emin misin öylesine aklına takıldığına?" Diye benim normalde gerçekten de böyle bir şeye takılmayacağımı belirttiğinde canım daha da sıkıldı. Sağlam kolumla saçlarımı karıştırıp yatakta ters döndüm.
Lanet olsun öylesine aklıma takılmamıştı işte. O manyak domuz, nasıl oluyordu da benim bir şeye bu kadar takmama sebep olabiliyordu.
"Evet eminim. Cevap versene." Dememle ilk başta gerçek anlamda ciddiyetimi sorguladı. Ama sonra benim kararlı olduğumu fark edince, yavaşça başını saçlarıma yaklaştırıp derin bir nefes aldı."Şey gibi..." Durdu bir süre ne olduğunu düşünür gibi. "Çiçek gibi kokuyorsun."
Sende çiçek gibi kokuyursun... Şu, kötü kokan sarı ve pis görünümlülerden.
Yağmur'dan da bir darbe yer daha kötü olurum diye canım acıyacak diye düşünmeden yatakta dönüp ağzını kapattım."Tamam. Sus." Yataktan kalarak banyoya girdim.
Banyo yapamazdım ki. Kolumda sargı vardı. En geç yarın yapabilirdim. Tabi o da sargı çıkarsa.
Parfüm sıkabiliridim. Ama o da kokuları karıştırır daha kötü yapardı. Ah, lanet domuz. Ne vardı beynime düşük yere bunu sokuyordun?! Bir insana kötü koktuğu söylenir miydi Allah aşkına?Sen adama domuz gibi koktuğunu söyledin farkı ne, diyen ilahi bir ses ile bakakaldığım aynaya daha da derim bakmaya başladım.
Doğru diyordu. Ben adama domuz gibi kokuyorsun demiş bir de kötü görünüyorsun demiştim üstelik. O da benim gibi sorguluyor muydu şu an bunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS FOBİSİ
Roman pour Adolescents❝Geçmişinde yaşadığı travmatik bir olaydan dolayı polislik mesleğinin adından bile ölesiye korkan bir kadın, farkında olmadan başına ömürlük bela olacak bir başkomiserle Adana sokaklarında denk düşer. Adamın polis olduğunu öğrendiğinde korkuyla ora...