Herkese İyi Okumalar
Bana güzel bir kalp vermeyi unutmayın...
********
2 AY SONRAGözlerimin içine bakan annemin ve yarın kayın validem olacak kadının ikna amaçlı beni bir boyunduruk altına almadıkları kalmıştı.
Şu iki ay bana cehennemin kapılarını aralamaya yetmişti sanki. Bir yandan Ilgaz'a yetişmeye çalışıyorken bir diğer yandan da Emir'e ve terapilerime devam etmekle can çekişiyordum.
Bitmiş miydi? Tabii ki hayır.
Neredeyse bir buçuk aydır burada olan annemler ve dedemler bana resmen yeryüzündeki cehennemi yasatamaya devam ediyorlardı. Sanırlar ki, yarın evlenmiş olacak olan kişi annem ve kayın validem...
İlk zamanlarda benden pek haz etmeyen canım (!) kayın validem annemle ayrılmaz ikili olmuş çıkmıştı. İlk zamanlarda 'olmaz, rızam yok' diye dört dönen annem ve babam şimdi benden daha çok heyecanlıydı.
Her şeyi iki ayda benim başımın etini yiyerek halletmişlerdi. Lakin halledemedikleri bir ben ve beni yarim sabahki götürecekleri gelin hamamı mevzusu kalmıştı.
Hayatım boyunca bir defa gitmek gibi bir hata yapmıştım hamama. O gün sabahtan akşama başıma helmeyen bela kalmamıştı. Daha da kimse sokamazdı beni o kapının herhangi birisinden içeriye.
Hem, bu gelin hamamı mevzusu geline bakmak için yapılmaz mıydı? Bence beni şu anda da gayet görüyorlardı. Olmazdı. Gerekirse yarın akşam nikâha kadar evden kaçardım. Yapmadığım şey değil sonuçta...
"Bak kızım bu bizim gelenek ve göreneklerimizde va-"
"Anne bizim gelenek ve göreneklerimizde daha neler neler var, hepsini yapıyor muyuz? Hayır. İstemiyorum!" Müstakbel kayın validem yavaşça yüzünü sıvazlayarak kucağındaki yastığı yanına bırakıp öne doğru eğilip önündeki suyundan bir yudum alarak tekrar ardına yaslandı.
Hayır, madem bu kadar hevesliydiniz ve iyi olacaktı bizim ilişkimizin devamı ne diye en başta bize o kadar azap verdiniz merak ediyorum...
Tabii ki bunları dile getirmek için yarın nikahtan sonrasını bekliyordum.
Ben köprüyü geçene kadar herkese dayı o köprüyü geçene kadar bana dayı diyordu. Bence biz Daghan'la güzel olduk.
"Yavrum, alt üstü hamama geleceksin."
"Anne madem alt üstü hamam, olmasın ne olur ki!" Artık bu konuyu tartışmaktan gına gelmişti.
Yani Dağhan ve Ilgaz'ı dinlemek ve ikisini çekmek daha kolaydı benim için. Ben diyordum, yaşlılarla kafam uymadığı sürece anlaşamıyorum. Etrafımda yaşlı kadın kaynıyor. Ne çektiğim benim bu bir adam için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS FOBİSİ
Novela Juvenil❝Geçmişinde yaşadığı travmatik bir olaydan dolayı polislik mesleğinin adından bile ölesiye korkan bir kadın, farkında olmadan başına ömürlük bela olacak bir başkomiserle Adana sokaklarında denk düşer. Adamın polis olduğunu öğrendiğinde korkuyla ora...