BÖLÜM (23)

20.3K 1.2K 549
                                    

SİZLERE BOL BOL EĞLENCE DİLİYORUM CANLARIM...
BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ UNUTMAYI....

İYİ OKUMALAR...

**************

**************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🚔🚔🚔🚔•

Sıkı sıkıya sardığım yastık ve örtüyü boğazımdan gelen kuruluk hissiyle rahat bırakıp yüzümü yıkma zahmetine bile girmeden olduğum odadan çıkıp geçen seferden alışık olduğum mutfağın yolunu tuttum.

Dün gece yaptıklarım yaşadıklarım henüz uyuşuk beynime alarm vermemişti.

Beynime henüz alarm vermeyen ve mutfağa girdiğim anda dank eden bir başka bilgi ise, Dağhan'ın annesinin ve kız kardeşinin burada olduğuydu. Elime aldığım su bardağı ile olduğum yerde donup kalmışken, ikinci bir dank ile hemen geldiğim odaya gitmek için parmak uçlarımda salona doğru adımladım.

Elimde bir bardak, hırsız gibi az önce çıktığım odaya gidiyordum. Ta ki önüme yemyeşil bir surat çıkıp aklımı başımdan alana kadar. Elimdeki boş bardak çoktan yere düşmüştü ama halının üzerine düştüğü için çok büyük bir gürültüyle sebeo olmamıştı ve kırılmamıştı.

Ya ben hala dünün sarhoşluğu ile Loch Ness Gölü canavarını görüyordum karşımda ya da manyağın biri evde bu şekilde kafayı yemiş gibi dolanıyor.

İkizminde karşılıklı attığı kısık çığlığa Dağhan yarı uyanık yarı uyur bir şekilde yüzü dehşete düşmüş gibi içeriye girdi.

"Ne oldu?" İşaret parmağımı karşımdaki yeşil surata çevirdim. O sırada Daghan'in annesi Havva teyze girmişti içeriye.

"Reyhan bu ne? Çıkart şunu yüzünden?" Havva teyze benim deyimimle Loch Ness Gölü canavarı olan kızının yanına giderek yüzündeki ifade ile baştan dibe süzdü.

"Annecim sence de benim yüzümdeki şeyden daha önemli bir konu yok mu burada?" Dedi işaret parmağını benim üzerimde bir tur attırarak.

Havva teyze yüzünü bana çevirdiği anda geri kızına çevirmişti ki tekrardan gözleri ayrık bir halde yüzüme döndü o mavi fal taşı gibi gözler.

Allah'ım beni sevdiğim adamın annesiyle zıt düşürme. Amin!

Bu duayı etmese miydim acaba? Hoş ettiğim dualar pek düzgün bir frekansla ulaşmıyordu da!

Havva teyzenin "Dağhan?" Diyen sert sesiyle Dağhan pas vermeden arkasına dönmüştü.

"İşe gideceğim."
Ben de bir kez bunu Ilgaz'a yapmıştım.
Kafama kaşık atmıştı. Kafama!

"Bende gideceğim." Diyerek mutfaktan çıkacağım zaman kolumdan tutan bir çift elle durdurulmuştum.

"Sen dur." Başımı sallayarak Havva teyzenin mutfaktan elini sallayarak çıkışını seyrettim. Ve Reyhan'in kıkırtısı doldurdu kulaklarımı.

POLİS FOBİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin