„Asi jste se z toho vylízal,"

27 1 0
                                    

Další den na urgentu, znamenal další den ve kterém musí čelit nenávistným pohledům vrchní sestry. Zatím se mu nepodařilo přesvědčit ji, aby ho měla aspoň trochu ráda. Jakmile vešel na příjem vrchní ho sjela pohledem, jakoby hledala sebemenší chybu, kterou mu vytknout. Kousek od ní seděl Roman, další Davidův problém kvůli kterému tu vlastně je, akorát to s ním bylo mnohem těžší než s vrchní sestrou, protože on ho ignoroval a ona si ho neustále všímala. Modlil se ať to jednou bude naopak, chtěl mít aspoň jeho pozornost. David se co nejrychleji převlekl, aby mohl nastoupit do služby, ale když procházel okolo jedné z ošetřoven slyšel nějaké sestry, sice tomu nedával nějakou pozornost, ale později se zaposlouchal. „Mery toho Hofbauera úplně nesnáší, možná je v tom něco víc a znají se z někama," zdělila jedna sestra svoji teorii. „Není to až moc divné Libuško?" zeptal se nejistě její kolegyně. „Jiný důvod k tomu nemá ne? Jaký jiný důvod by mohla mít," pokračovala ve svém Libuška. Tohle už David nevydržel, rozhrnul závěs a prohlédl si sestry. „Máte dost divoké teorie, možná jste se minula povoláním, měla jste být detektiv," podíval se směrem k blondýnce. Dál tomu nehodlal věnovat pozornost, odešel k pultu stolu za kterým seděla vrchní sestra. „Tady máte tu zprávu," podal jí papíry. „No, toto trvalo," řekla naštvaně a vzala si papíry, „a nemusíte za mě dělat moji práci, příště to zvládnu sama." „Jsem vám jen udělal příklad, jak to udělat," bránil se David, „tak hodně štěstí při příště." Dodal a odebral se na JIP zkontrolovat pacienta. „Jak jsem na tom doktore?" zeptal se ho. „Asi jste se z toho vylízal," odpověděl mu dost stručně David. „Vy nejste jako ten váš kolega, nemáte takový debilní doktorský kecy," zatvářil se vážně pacient. „Kterej kolega?" zajímal se David v ten moment mu nedošlo s kým pacienta operoval. „Takovej vysokej Rusák," popsal mu ho jednoduše. „Doktor Vilkin," doplnil jméno. „No to je jedno, vy jste mi mnohem sympatičtější," pokračoval pacient. „No, díky," poděkoval David překvapeně.

Setkání z války /Vilkinhof/Where stories live. Discover now