De volgende morgen ontwaakte ik door de geur van koffie en eieren met spek. Tijdens het ontbijt vertelde ik mijn vader verder over het schooljaar dat ik achter de rug had. Hij was trots over mijn prestaties als zwerkbalaanvoerder, maar toen ik hem vertelde dat Severus Sneep wou langskomen, zei hij resoluut 'nee'.
Hij zei me dat ik vrij was om naar Sneep toe te gaan, maar hij wilde mijn moeders minaar niet in zijn huis. De eerste twee weken van de zomervakantie had hij vrij genomen om met mij te kunnen spenderen.
Ik begreep hem wel en was blij dat hij wel heel benieuwd was om Draco te ontmoeten. Hij stelde me voor om Draco dat weekend uit te nodigen.
Nerveus keek ik uit naar het weekend, ik hoopte dat mijn vader en Draco beter zouden opschieten dan Draco en mijn vrienden. Vrijdagavond liep ik een beetje nerveus rond in de woonkamer.
Om half acht stipt verscheen Draco in het haardvuur. Door de zenuwen die al de hele dag door mijn lijf gierden kon ik me niet inhouden en sprong ik meteen rond zijn hals. Zijn armen trokken me nog dichter tegen zich aan en hij slaakte een zucht.
"Man, ik heb je gemist!" bracht hij uit, met zijn ogen gesloten. Ik besefte nog net dat mijn vader achter ons stond en met een beetje een roodaangelopen gezicht stelde ik hen aan elkaar voor.
Mijn vader vroeg Draco helemaal uit, zo nieuwschierig als hij was. Draco vond het niet erg, zolang ik maar binnen zijn handbereik was. Rond elf uur gingen we naar boven.
"Ik wist dat ik je ging missen, maar ik had nooit gedacht dat het zo erg zou zijn", zei hij, terwijl hij naast me in het bed kwam liggen. Ik trok me tegen hem en hij keek me verliefd aan. Hij streelde door mijn haren. Zijn lippen streelde de mijne en zijn handen gleden over mijn lichaam. Opwinding gierde door mijn lichaam terwijl ik hem dichter tegen me aantrok. Mijn lief, mijn vlam, mijn perfecte match. Ik wou alleen maar bij hem zijn.De rest van het weekend verliep gelijkaardig. Mijn vader mocht Draco wel en dat was verademend. Alsof wij een gewoon koppel waren, zonder rondhangende drama!
Zondagochtend ontving ik een brief van Perkamentus, waarin hij mij het wedstrijdschema meedeelde.
Hongaskan (Hungarije)-Zweinstein Juni
Graicon(Griekenland)-Beaubatons(Frankrijk) Juni
Kammfels(Bulgarije)- Glioscan(Schotland) Juni
Parkers(Amerika)-Jogertsa (Spanje) Juni
Hochein(Duitsland)- trouchbaniah (Marokko) Juni
Beabatons - Hongaskan Juli
Kammfels - Jogertsa Juli
Trouchbaniah -Parkers Juli
Kammfels- Hochein Juli
Glioscan-Zweinstein Juli
De winaars gaan door. Teams die tweemaal verliezen liggen uit de competitie. Teams die eenmaal verliezen spelen in Augustus tegen elkaar. Ik geef je zo snel moelijk de volgende matchen!
-Prof. Perkamentus
Mijn vader merkte over mijn schouder ook meteen mijn oude school Parkers op. Ik hoopte lang genoeg in de competitie te blijven om tegen hen te spelen.
Het weekend was te snel voorbij en we hadden het even moeilijk toen Draco weer naar huis ging. De week daarop genoot ik van het samen zijn met mijn vader en van zijn lof over Draco.
JE LEEST
Voorbestemd? Of Gedoemd? Harry Potter Fanfic NL
FanficWINNAAR BLAUWE MAAN AWARD! Shortlist Watty's 2021 #1 dracomalfidus #1 dracomalfoy #1 severussnape #1 fredwemel #1 fanfictie #1 fanfic #1 voorbestemd #1 zwerkbal #2 fredweasley #3 sneep #6 snape Als hoogste rangschikkingen! "Samen liepen we de trap...