Kapitola 11

795 52 1
                                    

Šok, bylo to první, co mladému muži proběhlo hlavou, když ho Snape líbal. Avšak jakmile ten šok odezněl, začal mu polibek oplácet. Lehce pootevřel své rty a jeho společník to bral jako pozvání a jejich polibek začal prohlubovat. Stal se z něj smyslný tanec jazyků. Jako by mezi sebou vedly souboj. Ten souboj byl ale bez vítěze.

   Jenže mladému profesorovi to nestačilo. Chtěl víc. Proto automaticky zvedl ruce a své prsty zapletl do Severusových vlasů. Tohle chtěl udělat už dávno. Chtěl cítit, jak mu mezi prsty protékají černé prameny vlasů. Teď si to plnil. Pro Harryho bylo překvapení, že vlasy mistra lektvarů jsou na dotek jemné. A tak hebké. Při tom smyslném dotyku zavzdychal Severusovi do úst.

   Oba muži vydrželi v tom smyslném polibku tak dlouho, dokud měli kyslík. Jakmile jim však došel, museli se od sebe odtrhnout. Jak Harry, tak i Snape zrychleně dýchali, jako by právě doběhali kolem Černého jezera. Černovlasý muž se zadíval na Harryho, ten v jeho očích už neviděl nenávist, jakou v nich vídal sedm let, když tu býval student. Teď tam uviděl chtíč a vzrušení.

   Ano, Severus Snape byl z toho impulzivního polibku vzrušený. Už dlouho odolával mladému kolegovi a zkrátka a dobře, už to nemohl snášet. Protože jak Harryho donesl den před tím na ošetřovnu, uvědomil si, že pocit nenávisti pomalu, ale jistě uvadá. Naopak začal k němu cítit jisté sympatie. A proto stále více chtěl zapomenout na jejich dřívější nesnášenlivost. Teď tu byl jiný pocit, který mu koloval v žilách. Ano, kromě vzrušení tu byl i pocit, že Harry Potter je velice sexy a přitažlivý mladý muž, který by stál za hřích. Na tohle pomyšlení Severusovo tělo reagovalo okamžitě a doslova prosilo, ať to udělá co nejdříve.

   Mladý bystrozor na tom nebyl v tu chvíli o mnoho lépe. Byl vzrušený, až ho to bolelo. V hlavě měl prázdno. Doslova na všechnu nenávist ke druhému muži už zapomněl. Teď jeho mysl říkala něco jiného. Před tím ještě, než se vrátil do Bradavic, měl pár sexuálních partnerů. Ale co cítil teď, jenom po pouhopouhém polibku, tak to se mu nikdy ještě nestalo. Chtěl svého kolegu tady a teď. Jinak to dlouho nevydrží a spontánně vyvrcholí do svých kalhot. Tak moc byl vzrušený.

       V tu chvíli se u Harryho otevřely stavidla emocí. Uvědomil si, že ty elektrické výboje, když se nepatrně dotknul Severuse, nebyly jen tak. Já něco ke  Snapovi cítím celou tu dobu. Pomyslel si vítězoslavně. Konečně mu všechny díly skládačky do sebe pěkně zapadly. V duchu se pro sebe usmál. Tohle není vůbec špatné,  líbí se mi, jak mě líbá. Zapřemýšlel znova. Možná bych měl minulost hodit za hlavu a začít s ním pěkně s čistým štítem. Uzavřel svůj vnitřní monolog.

      Znova mezi nimi zavládlo ticho plné erotického výboje. Ani jeden z nich se nepohnul. Jenom se sledovali navzájem, jako by si každý z nich chtěl zapamatovat co nejvíce z té druhé osoby.

   Nakonec se jako první pohnul Snape. Opatrně svou ruku položil na Harryho tvář a jemně, konečky prstů zkoumal linii mladého obličeje. Harry se po tom dotyku zachvěl a znova zasténal.

„Harry co mi to prosím tě děláš?“ zeptal se Snape zastřeným hlasem plným vzrušení.

„Já nedělám nic. To ty jsi v mém těle rozpoutal hotové peklo, které po tobě touží!“ hájil se horlivě mladík.
Opatrně vymanil své ruce z vlasů svého společníka a sjel s nimi na jeho hruď.

„Nemůžu tě dostat z hlavy. Stále se mi tam objevuješ,“ pokračoval a u toho ruce putovaly níž. Zkoumali každý knoflík na černém hábitu.

„Už jsem dokonce zapomněl, že my dva se nesnášíme. Nechci, abychom se vraceli k nenávisti!“
Po těchto slovech zlehka políbil Severuse do koutku úst. U toho vdechoval vůni jeho těla. V té vůni momentálně dominovala vůně lidského pižma.

   V tu chvíli Severus na chvíli opustil realitu a vrátil se do vzpomínek na poslední dny. Vydralo se mu na povrch vše. Všechna nenávist posledních dnů. Zkrátka a dobře kolem sebe kopal a nechtěl si nic připouštět. Tomuhle chlapci jsem už hodně ublížil. Měl bych to změnit a nebýt takový bastard. Bojoval s emocemi Snape. Možná bych se mu měl za všechno omluvit a třeba si z něj udělat přítele s výhodami. U této myšlenky se pro sebe usmál. Ale na to se zeptám později. Nutně potřebuji vidět tohle tělo nahé. Ale nejdřív ho lehce potrápím. Poté přestal vzpomínat na vše špatné a díval se do budoucnosti na to dobré, co může přijít.

   Lektvarista se více přitáhl k Harrymu, až se jejich erekce navzájem přes kalhoty dotýkaly.

„Taky jsem zapomněl na vše zlé, co jsem ti dělal,“ prolomil ticho Snape.

„Bojoval jsem dlouho s tím, jak mě přitahuješ, ale ten boj prohrávám. Zrazuje mě můj vlastní chtíč. Toužím po tobě, jako po nikom jiném, Harry Jamesi Pottre!“
A znova se zmocnil mladých rtů svého kolegy. Harry rty přijal s požitkem. Mladé ruce prudce sjely na boky jeho kolegy.

„ Tak co bude s tou tvou pomocí v mých hodinách?“ zeptal se najednou Potter, když se jejich rty od sebe odpojily.

   V tu chvíli se Snape rozesmál. To Harryho překvapilo, jelikož tohoto muže se usmívat, natož se takhle hlasitě smát, ještě nikdy neviděl a neslyšel.

„Co je tady k smíchu?“ zeptal se uraženě, když se Snape uklidnil.

„Ty jsi tu k smíchu. Já ti tady dělám neslušný návrhy a ty se zajímáš o ten tvůj kurz a nesmyslný lektvar,“ odvětil.

   Konečně i Harry se zasmál, když si uvědomil, co mu Snape teď řekl.

„Takže ty po mě doopravdy toužíš?“ zeptal se nevěřícně a sledoval u toho společníka, jak se zatváří.

„Ano, dnem i nocí, skoro celý měsíc. Dostal jste se mi pod kůži, pane Pottere, a já vás odtud již nechci dostat pryč. No, a abych pravdu řekl, nechci vás dostat z pode mě v nejbližší době vůbec!“ uvedl starší a zkušenější kolega věci na pravou míru. Stále se u toho usmíval.

   „To zní jako výzva, pane profesore,“ prohlásil Harry svůdně a svou rukou konečně doputoval k rozkroku a zlehka pohladil Snapeho erekci. Ten mu vyšel boky vstříc, což oba zase začalo vzrušovat.

„Tak na co čekáte, pane kolego,“ zeptal se Potter a zvedl u toho tázavě obočí, jako by chtěl napodobit Severuse, který čeká ve výuce na odpověď od studenta, který nezná odpověď na jeho otázku.

   Jenže Snape mu neodpověděl, vzal ho za ruku šmátralku a dal se do pohybu. Harry udělal to samé a čekal, co se bude dít. Oba dva přešli přes kabinet, až zůstali stát u dveří na protější straně. Tyto dveře vedly do soukromých komnat zdejšího pána. Jakmile otevřel průchod do další místnosti, tak dal přednost Harrymu, ať jde první. Když i on vstoupil do své komnaty, tak zavřel pečlivě dveře, které sousedí s jeho kabinetem. Oba u toho byli znova vzrušení a čekali, co jim to přinese. Jestli uspokojení nebo zklamaní. Že to všechno, co se dělo v jejich snech, nebude tak intenzivní. Zkrátka a dobře musí zjistit, zda je to mezi nimi tak žhavé, jako jejich představy. 

Kurz pro bystrozoryKde žijí příběhy. Začni objevovat